.

Вход / Регистрация
Млади българи бяха поканени да участват в рекламната кампания на България в чужбина
Новината бе обявена в края на инициативата "Мениджър за един ден".
Видяна: 13
  • 15:30 Работещо момиче
    18:00 Survivor
    19:00 bTV Новините
    19:30 bTV Репортерите
    20:00 Предай нататък
    22:00 Комиците
  • 15:00 Столичани в повече
    18:00 Да, мило
    19:00 Двама мъже и половина
    20:30 Доведени братя
    22:30 Такеши касъл
  • 14:15 Властелинът на пръстените: Двете кули
    18:00 Седем часа разлика
    21:00 Разплата
  • 15:15 Саймън Сез
    17:30 Дивата муха
    18:00 Извън играта - Сезон 3
    20:00 Дивата муха
    21:00 Италианска серия А – студио
    21:45 Италианска серия А: Лацио - Ювентус
  • 17:00 Изборът на Лара
    20:00 Папараци
    21:00 Цветовете на любовта
  • 17:00 Канадска борба - Балканска лига
    18:30 Италия, Серия А - преди кръга
    19:00 ПРЯКО: Италия, Серия А: Аталанта - Рома
    21:00 ПРЯКО: Франция, Лига 1: Монако - Каен
    23:00 Екстремни спортове
Гласувай
  • :(
  • :|
  • :)
Млади българи - от 15 до 30-годишна възраст, са поканени от Министерството на икономиката да предлагат идеи за мото и лого на рекламна кампания за представяне на България в чужбина.

Новината бе обявена в края на инициативата "Мениджър за един ден". Тя се организира от фондацията "Джуниър Ачийвмънт" и тази година бе под патронажа на финансовия министър Милен Велчев. В инициативата участваха 140 ученици от цялата страна.

Те прекараха днешния ден в офисите на 50 български и международни компании. Няколко ученика се запознаха за един ден и с работата на министерствата на икономиката и на финансите. Министър Милен Велчев сподели задълженията си с ученика Милен Бурилков от столичната Първа английска гимназия. Така финансовият министър даде старт на още една инициатива - министър на финансите за един ден.

Милен Велчев и Милен Бурилков подписаха меморандум за сътрудничество между финансовото министерство и фондацията "Джуниър Ачийвмънт".