.
Вход / Регистрация
Млади българи бяха поканени да участват в рекламната кампания на България в чужбина
Новината бе обявена в края на инициативата "Мениджър за един ден".
Видяна: 16
  • 20:00 Изпити по никое време
    21:30 MasterChef
    22:30 Шоуто на Слави
  • 20:30 Новите съседи
    22:30 Стажанти
    23:00 Играчи
  • 20:00 Престъпления от класа
    21:00 Феята на зъбките
  • 20:00 Последният кораб
    21:00 bTV Новините – централна емисия
  • 20:30 От обич
    21:30 Север Юг
  • 20:30 Ринг 24
    21:00 Жилет световен спорт
    21:30 УЕФА Лига Европа - магазинно предаване
    22:00 Италия, Серия А - обзор
    22:30 Ринг 24
    23:00 Бойна вечер: Bellator
Гласувай
  • :(
  • :|
  • :)
Млади българи - от 15 до 30-годишна възраст, са поканени от Министерството на икономиката да предлагат идеи за мото и лого на рекламна кампания за представяне на България в чужбина.

Новината бе обявена в края на инициативата "Мениджър за един ден". Тя се организира от фондацията "Джуниър Ачийвмънт" и тази година бе под патронажа на финансовия министър Милен Велчев. В инициативата участваха 140 ученици от цялата страна.

Те прекараха днешния ден в офисите на 50 български и международни компании. Няколко ученика се запознаха за един ден и с работата на министерствата на икономиката и на финансите. Министър Милен Велчев сподели задълженията си с ученика Милен Бурилков от столичната Първа английска гимназия. Така финансовият министър даде старт на още една инициатива - министър на финансите за един ден.

Милен Велчев и Милен Бурилков подписаха меморандум за сътрудничество между финансовото министерство и фондацията "Джуниър Ачийвмънт".