.
Вход / Регистрация
Млади българи бяха поканени да участват в рекламната кампания на България в чужбина
Новината бе обявена в края на инициативата "Мениджър за един ден".
Видяна: 15
  • 20:00 Кварталът на богатите
    21:30 Оцеляване
    22:30 Черни платна
  • 20:30 Моето семейство
    22:00 Не вярвай на кучката от апартамент 23
  • 20:00 Дневниците на вампира
    21:00 Апокалипсис в Лос Анджелис
  • 19:15 Audi Cup полуфинал I: Реал Мадрид – Тотнъм
    21:15 Audi Cup - Студио
    21:45 Audi Cup полуфинал II: Байерн Мюнхен – Милан
  • 20:30 Дневниците на Кари
    21:30 Незабравима
    22:30 Сияйна луна
  • 20:00 Дивата муха
    22:00 Жилет световен спорт
    22:30 Екстремни спортове
Гласувай
  • :(
  • :|
  • :)
Млади българи - от 15 до 30-годишна възраст, са поканени от Министерството на икономиката да предлагат идеи за мото и лого на рекламна кампания за представяне на България в чужбина.

Новината бе обявена в края на инициативата "Мениджър за един ден". Тя се организира от фондацията "Джуниър Ачийвмънт" и тази година бе под патронажа на финансовия министър Милен Велчев. В инициативата участваха 140 ученици от цялата страна.

Те прекараха днешния ден в офисите на 50 български и международни компании. Няколко ученика се запознаха за един ден и с работата на министерствата на икономиката и на финансите. Министър Милен Велчев сподели задълженията си с ученика Милен Бурилков от столичната Първа английска гимназия. Така финансовият министър даде старт на още една инициатива - министър на финансите за един ден.

Милен Велчев и Милен Бурилков подписаха меморандум за сътрудничество между финансовото министерство и фондацията "Джуниър Ачийвмънт".