.
Вход / Регистрация
Млади българи бяха поканени да участват в рекламната кампания на България в чужбина
Новината бе обявена в края на инициативата "Мениджър за един ден".
Видяна: 10
  • 19:00 bTV Новините
    20:00 Север Юг
    21:30 Столичани в повече
    22:30 Шоуто на Слави
  • 19:00 Без пукната пара
    19:30 Модерно семейство
    20:30 Многобройната аз
    22:30 Ало, ало
  • 19:00 Фамилията
    20:00 Незабравимо
    21:00 Големите надежди
  • 19:00 Праведен
    20:00 Щитът
    21:00 УЕФА Шампионска лига - студио
    21:45 УЕФА Шампионска лига: Реал Мадрид – Байерн Мюнхен
  • 18:30 Любов и предателство
    20:00 Цветовете на любовта
    21:00 Цветовете на любовта
  • 17:30 УЕФА Шампионска Лига:
    19:30 Аржентина Примера Дивисион - обзор
    20:30 Италия, Серия А - обзор
    21:00 Екстремни спортове
Гласувай
  • :(
  • :|
  • :)
Млади българи - от 15 до 30-годишна възраст, са поканени от Министерството на икономиката да предлагат идеи за мото и лого на рекламна кампания за представяне на България в чужбина.

Новината бе обявена в края на инициативата "Мениджър за един ден". Тя се организира от фондацията "Джуниър Ачийвмънт" и тази година бе под патронажа на финансовия министър Милен Велчев. В инициативата участваха 140 ученици от цялата страна.

Те прекараха днешния ден в офисите на 50 български и международни компании. Няколко ученика се запознаха за един ден и с работата на министерствата на икономиката и на финансите. Министър Милен Велчев сподели задълженията си с ученика Милен Бурилков от столичната Първа английска гимназия. Така финансовият министър даде старт на още една инициатива - министър на финансите за един ден.

Милен Велчев и Милен Бурилков подписаха меморандум за сътрудничество между финансовото министерство и фондацията "Джуниър Ачийвмънт".