.
Вход / Регистрация
Млади българи бяха поканени да участват в рекламната кампания на България в чужбина
Новината бе обявена в края на инициативата "Мениджър за един ден".
Видяна: 11
  • 19:00 bTV Новините
    20:00 Една любовна история
    21:30 Земя на бунтовници
    22:30 Менталист: Крадецът на мисли
  • 18:00 Новите съседи
    19:30 Домашен арест
    20:30 Мисля, че обичам жена си
    22:30 Приятели
  • 19:00 Тайният кръг
    20:00 Революция Z
    21:00 3096 дни
  • 19:00 Платина
    20:00 Експериментът
    21:00 bTV Новините - централна емисия
    22:00 Зона Спорт
  • 19:00 От обич
    20:00 Цветовете на любовта
  • 18:20 Франция, Лига 1: ПСЖ - Бордо
    20:10 УЕФА Шампионска Лига: Челси - Галатасарай 18.03.2014
Гласувай
  • :(
  • :|
  • :)
Млади българи - от 15 до 30-годишна възраст, са поканени от Министерството на икономиката да предлагат идеи за мото и лого на рекламна кампания за представяне на България в чужбина.

Новината бе обявена в края на инициативата "Мениджър за един ден". Тя се организира от фондацията "Джуниър Ачийвмънт" и тази година бе под патронажа на финансовия министър Милен Велчев. В инициативата участваха 140 ученици от цялата страна.

Те прекараха днешния ден в офисите на 50 български и международни компании. Няколко ученика се запознаха за един ден и с работата на министерствата на икономиката и на финансите. Министър Милен Велчев сподели задълженията си с ученика Милен Бурилков от столичната Първа английска гимназия. Така финансовият министър даде старт на още една инициатива - министър на финансите за един ден.

Милен Велчев и Милен Бурилков подписаха меморандум за сътрудничество между финансовото министерство и фондацията "Джуниър Ачийвмънт".