Реклама
Първият полуфинален сблъсък от Шампионската лига изстреля bTV Action за пореден път сред най-гледаните канали в българския тв ефир. В сряда вечер зрителите предпочетоха екшън канала на bTV Media Group пред всички национални телевизии, освен bTV, показват данните на ГАРБ.
Драматичната среща между титаните Байерн Мюнхен и Реал Мадрид в сряда вечер бе проследена пред малкия екран от 435 000 зрители. Пикът на зрителския интерес (570 000 зрители сред аудитория 4+) е бил в 22:20 ч., когато Джошуа Кимих отбеляза първия и единствен гол за германския отбор.
Сред активната мъжка аудитория (18-49) мачът постигна дял 31,4%, а сред младите мъже (18-34) – 40%. При младите мъже (18-34) разликата между bTV Action и Нова ТВ е над 7 пъти в полза на екшън канала.