bTV Action по-гледан от национални телевизии в сряда вечер  

В пика на зрителския интерес над 570 000 души гледаха полуфинала на Шампионската лига

Реклама

Първият полуфинален сблъсък от Шампионската лига изстреля bTV Action за пореден път сред най-гледаните канали в българския тв ефир. В сряда вечер зрителите предпочетоха екшън канала на bTV Media Group пред всички национални телевизии, освен bTV, показват данните на ГАРБ.

Драматичната среща между титаните Байерн Мюнхен и Реал Мадрид в сряда вечер бе проследена пред малкия екран от 435 000 зрители. Пикът на зрителския интерес (570 000 зрители сред аудитория 4+) е бил в 22:20 ч., когато Джошуа Кимих отбеляза първия и единствен гол за германския отбор.

Сред активната мъжка аудитория (18-49) мачът постигна дял 31,4%, а сред младите мъже (18-34) – 40%. При младите мъже (18-34) разликата между bTV Action и Нова ТВ е над 7 пъти в полза на екшън канала. 

Последни

Реклама