GDPR за рекламодатели и маркетинг професионалисти: добри практики, съвети и практически казуси

Реклама

Новият регламент за защита на данните на ЕС (GDPR) влиза в сила само след два месеца - на 25 май 2018 г., но според последните проучвания в Европа само 54% от компаниите се очаква да спазят този срок и да са подготвени за новата регулация.

Какво трябва да знаят всички рекламодатели и маркетинг професионалисти, за да гарантират, че техните компании и рекламните им стратегии са готови да отговорят в пълна степен на строгите правила за защита на личните данни?

IAB Bulgaria и адвокатско дружество Владимиров & Кискинов ще предоставят съвети, добри практики и практически казуси за въвеждането на GDPR.

Това ще се случи на специално организиран полудневен семинар на 3 април 2018 г. (вторник) в хотел Маринела, София. Основен акцент в семинара ще бъде поставен върху начините за осигуряване на съответствие с GDPR регламента по отношение на документацията и процедурите, които засягат дигиталния сектор. Също така ще бъдат разгледани конкретни примери от практиката и казуси за начините и правилната обработка и съхранение на личните данни, включително практически насоки за работата с тях.

Една от  ползите на събитието ще бъде и възможността за сертифициране на място. Сертификационен документ за обучение по GDPR е необходим елемент за всеки, който ще работи като или ще изпълнява ролята на DPO (Data protection officer) в своята компания.

IAB Bulgaria и Комисията за защита на личните данни (КЗЛД) работят съвместно за изработването на Секторен кодекс, който ще събере на едно място всички необходими правила, които рекламната и дигитална индустрия трябва да спазва по отношение на защитата на личните данни. Очаква се Секторният кодекс да бъде представен публично на IAB Forum на 26 април.

Повече информация за събитието и възможностите за присъствие може да бъдат открити на страницата на събитието или при запитване на [email protected]