Как работи програматик рекламата

Защо програматик промени дигиталния рекламен пазар и как точно се измерва ефективността?

Реклама

Как работи програматик рекламата и как можем да извлечем максимални ползи от нея? Защо програматик промени дигиталния рекламен пазар и как точно се измерва ефективността? Ако си задавате тези въпроси и искате да се наредите сред най-добрите програматик експерти в България, трябва да се запишете на Advanced Programmatic Master Class, организиран от IAB България.

На обучението ще разберете какво е програматик, кои са основните части на програматик екосистемата, какви са видовете сделки, как се събират данни и ще видите конкретни примери от различни видове индустрии. Курсът включва и практически занятия.

Курсът е двудневен (17-18 февруари), а лектори са Емил Олованов, регионален мениджър за Балканите на Crimtan Bulgaria, Милена Мишинева, Chief Data Officer в Dentsu Aegis Network Bulgaria и Благовест Йорданов, Продуктов мениджър на Sravni.bg и AdWise в Netinfo.

Повече информация можете да видите тук.


ЗА IAB

IAB е най-голямото глобално сдружение на медии и технологични компании, отговорни за дигиталния бизнес по света, фунциониращо в 43 държави. Само в САЩ членовете на IAB са над 750 компании. Целта на сдружението е да налага стандарти в онлайн бизнеса и интерактивната реклама.

IAB Bulgaria е основано преди 9 години и към момента има близо 40 члена. Сдружението организира събития за дигитална реклама и маркетинг, провежда специализирани обучения заедно с някои от водещите университети в страната и работи в сътрудничество със световната IAB организация.