Реклама
Всеки месец сайтът socialbakers.com публикува данни за представянето на брандовете в социалните мрежи. Ето какво показва анализът за България през месец март.
Най-много фенове във Facebook има Samsung Bulgaria – 588 824. Тяхната страница е и най-бързо нарастващата – със 7106 души за последния месец.
Постовете на BelVita Bulgaria са с най-висока средна активност на всеки 1000 фена – 58 (това включва лайкване, коментиране и споделяне).
Най-успешната публикация във Facebook е на Milka – снимката с алпийски шоколад е предизвикала 15 010 активности сред потребителите (14 416 лайка, 193 коментара и 401 споделяния). Средно 35 активности на 1000 души.
Най-много последователи в Twitter има Monster Energy BG – 19 695. Този бранд бележи и най-голям ръст за последния месец – 622 нови последователи.
Най-успешен е постът на Telenor Bulgaria „Бъди съпричастен с #ЧасътНаЗемята! Изключи светлините за час от 20:30 на 19.03...”. Той е предизвикал 114 лайка, 4 отговора и 44 ретуита (така се нарича споделянето в Twitter). Общо 162 активности, което е 17 на всеки 1000 последователи.
Най-успешното видео в YouTube е на zagorkabulgaria. “Загорка Ретро пак е на мода” e гледано 5666 пъти и е предизвикало 97 активности на потребителите.
Повече подробности от изследването можете да откриете тук.