Реклама
През първата си седмица на пазара новият албум на Адел „25” (певицата кръщава албумите на възрастта си в момента на излизането им) е продал в САЩ повече копия отколкото всеки друг в музикалната история.
Според Billboard и Nielsen британската звезда е продала най-малко 2,4 милиона диска, а седмицата дори не е приключила (премиерата бе на 20 ноември, петък). Албумът подобри рекорда на *NSYNC, чийто албум No Strings Attached през 2000 г. продаде 2,4 милиона за първите седем дни.
Успехът на Адел всъщност е много по-голям, защото днес се купуват много по-малко дискове в сравнение с 2000 г. Адел рискува, като отказа да продава албума си чрез стрийминг в интернет. Големият успех с продажбите на физически носител показва колко голяма звезда е тя. Вероятно най-голямата в музикалния бранш!
Очакванията са до края на първата си седмица „25” да бъде продаден в 2,9 милиона копия. Рекордът в Япония за продажби през първата седмица е на Хикару Утада, която през 2001 г. продава албума си Distance в над 3 милиона копия. Но тогава времената бяха съвсем други. Джобните плейъри тепърва се раждаха (iPod се появи през октомври 2001 г.). А и кой е чувал за Хикару Утада?