bTV Action е най-гледаният канал в късния праймтайм вчера

"Survivor: Камбоджа" затвърди лидерската позиция в своя слот

Реклама

Дебютът на Лудогорец в групите на Шампионска лига, излъчван вчера по bTV Action, е най-гледаната програма от зрителите на възраст 18-49 в късния телевизионен праймтайм, като постига 175% по-високи резултати от третата в класацията телевизия.

Приключенското риалити в българския ефир - Survivor: Камбоджа, убедително затвърди позиция си, като за първите два дни на излъчване постигна безапелационна победа в битката за зрителския интерес в слота си. Делът на зрителите на възраст 18-49 г., гледали втория епизод на приключенското шоу, е с 42% повече от дела на зрителите, предпочели програмата на следващата в класацията телевизия в слота 21:30ч. до 22:28ч. Стартовият епизод на Survivor: Камбоджа в понеделник вечер също отчете внушителна разлика в зрителския интерес, като аудиторията на възраст 18-49 г. е с 45% повече от тази, проследила стартовия епизод на шоуто в следващата в класация телевизия. В своя пик Survivor Камбоджа в понеделник вечер привлече 1 млн. 156 хил. зрители. Данните са на ГАРБ.