bTV Action е вторият най-гледан канал

bTV Action има над 150% повече зрители от Нова ТВ в праймтайма на 30 април

Реклама

bTV Action отчете шампионски резултат в деня на излъчването на последния мач от полуфиналния кръг на УЕФА Шампионска лига между Челси и Атлетико Мадрид, излъчен на 30 април.

Ексклузивното излъчване на УЕФА Шампионска лига превръща bTV Action във втория най-гледан телевизионен канал, веднага след безспорния лидер bTV.


С 20.9% от мъжката аудитория на възраст 18 – 49 години bTV Action се нареди на второ място по гледаемост сред българските мъже. Разликата с третия канал в класацията е над 150%. Това сочат данни на агенция ГАРБ, ползвани от медийната и рекламна индустрия.

Срещата-реванш, която изпрати испанския отбор на финала на престижния турнир, е била проследена от 14.8% от зрителите в таргет групата на възраст между 18 – 49 години.