bTV е изборът на зрителите през 2013 г.

„Гласът на България” е безспоният фаворит на аудиторията през изминалата година

Реклама

bTV е предпочитаният телевизионен канал от зрителите у нас през 2013 г. според класацията топ 50. Медиата постига близо 31% аудиторен дял за изминалата година според данните на ГАРБ (All, 4+), което е почти два пъти повече от прекия конкурент НОВА ТВ с 17% аудиторен дял.  bTV е най-гледаният канал и в останалите таргет групи.

Най-гледаното предаване за 2013 г. е музикалното шоу на bTV Гласът на България с 45% аудиторен дял и близо 1, 273 милиона зрители (All, 4+). Третият сезон на шоуто е бил най-гледаната програма и в останалите таргет групи. Веднага след него се нареждаОгледален свят.

Българските сериали на bTV „Столичани в повече”, „Фамилията” и „Домашен арест” очаквано са сред най-гледаните програми през годината, както и предаванията „Предай нататък”, „Комиците”, „Шоуто на Слави” и „Нека говорят с Росен Петров”. Единственото риалити, което попада в класацията е „Африка: Звездите сигурно са полудели”, а сред чуждестранните филми в класацията превес взимат тези, излъчени в ефира на bTV.

Сред първите 20 най-гледани програми са bTV Новините в 19.00 часа и „bTV Репортерите”, а „Лице в лице” е единственото публицистично предаване, което попада в класацията.

В топ 10 за 2013 г. на новинарските предавания първите позиции са за bTV Новините в 19.00 часа и в 22.00 часа, а сред сутрешните блокове лидер е „Тази сутрин”.

Класацията топ 50 за 2013 г. е аналогична и в останалите таргет групи, според данните на ГАРБ.