bTV отново е лидер сред телевизионните програми през октомври

Предаванията и сериалите на телевизията окупират Топ 10 за октомври

Реклама

През октомври 2013 г. bTV запазва лидерството си в традиционния месечен топ 50 на най-гледаните програми в телевизионния ефир според ГАРБ. Първите две позиции се заемат от сериала "Огледален свят". Централната емисия на bTV Новините и разследващото предаване bTV Репортерите се нареждат на следващите две позиции. Челната десетка е заета изцяло с предавания на най-голямата медия в България – "Африка: звездите сигурно са полудели", "Предай нататък", "Комиците" и двата сериала "Столичани в повече" и "Фамилията".

Вижте Топ 50 тук>>>

От старта на есенния телевизионен сезон bTV е безусловен лидер в сутрешния часови пояс. Трите сутрешни предавания – "Тази сутрин”, "Тази събота“ и "Тази неделя“ постигат най-висок резултати в този часови пояс на българския телевизионен пазар.

От старта на предаването "Тази сутрин" с водещи Генка Шикерова и Константин Караджов тази есен се отчита увеличение с 22% на зрителите и предаването продължава да бъде стабилен лидер в сутрешния национален ефир в делничните дни. За сравнение, сутрешният блок на прекия конкурент е повишил броя на зрителите си двойно по-малко, или с 11% от датата на пилотното си издание за есенния сезон на 2013 г. Средният аудиторен дял на "Тази сутрин” след завръщането в ефир на 4 септември  до момента е 37.36% при целева група All 4+, за сравнение,за същия период от време "Здравей, България” постига дял 27.49%.

Според данните на ГАРБ още от старта на есенния сезон сутрешният блок на bTV е предпочитан избор за 33% повече зрители от аудиторията All 4+ в сравнение с конкурентната телевизия. Според данните за седмицата 21 – 27 октомври този процент се е повишил до 46%.

В съботно-неделния сутрешен часови пояс, "Тази събота“ и "Тази неделя“ с водещ Антон Хекимян се завърнаха като предпочитаните предавания още с първите си издания. Според данните на ГАРБ, първите четири издания на шоуто са фаворит на зрителите във възрастовата група 18-49.

От 1 септември – 30 октомври при аудитория All 4+ "Африка: звездите сигурно са полудели" постига рейтинг 10.7% (с повече от 3 пункта повече спрямо двата формата на Нова ТВ) или 708 хиляди зрители, което е с около 50% по-голяма аудитория от тази на риалити проектите на прекия конкурент.

От старта си на 13 октомври  българският сериал "Фамилията" е на първо място по гледаемост във своя часови слот. Средният аудиторен дял на сериала на bTV за аудитория All 4+ e почти 30%, а средният дял за същата аудитория на Нова ТВ е едва 18.3%.

"Нека говорят" има най-висок аудиторен дял и рейтинг в неделния следобед – 306 хиляди зрители за аудитория All 4+, докато „Всяка неделя” постига 224 хиляди зрители, или 27% по-малко от предаването на Росен Петров.

От началото на септември "Шоуто на Слави" е лидер в своя часови интервал като привлича средно около 470 хиляди зрители на вечер при аудитория All 4+или 6,76% рейтинг докато прекият конкурент Нова телевизия постига средно в часовия интервал 22:30-23:30 делнични дни около 321 хиляди човека или 4,6%рейтинг  

"Лице в лице" е най-успешното и интересно публицистично предаване в българския ефир според данните от национално представително изследване за населението между 18 и 54 години, проведено от Маркет Линкс през лятото на 2013 г. По данни на пийпълметричната система на ГАРБ, средната аудитория на предаването е нарастнала с 15% през септември-октомври 2013 година в сравнение със същия период на 2012 г. За една година от съществуването си в ефира на bTV, аудиторията на "Лице в лице", с водещи Цветанка Ризова и Димитър Цонев, в панела All 4+ е по-голяма от сумарната аудитория на конкурентните национални канали през делничните дни в слота 17:30-19:00 часа.