Два пъти повече млади зрители за bTV в сравнение с прекия конкурент в първия месец на 2015г.

Покачване в среднодневния аудиторен дял bTV бележи и в сравнение с месец януари 2014г.

Реклама

Програмата на bTV през първия месец на 2015г. е била предпочитаният избор на телевизионната аудитория. Среднодневният дял на медията е с 98% по-висок сред общата телевизионна аудитория и при зрителите на възраст 18-34, в сравнение с този на Нова, сочат данните на ГАРБ. Покачване в среднодневния аудиторен дял bTV бележи и в сравнение с месец януари 2014г. Увеличаването, което медията регистрира, е най-високо при младите на възраст 18-34 - 3 пункта, и 1,6 пункта в групата 18-49г. Първият месец от 2015г., в сравнение с януари 2014г., отчита понижение на аудиторията на прекия конкурент с 0.9 пункта при 18-34г.  

Първите 22 места в месечната класация на най-гледаните програми за месец януари са заети от предавания, филми и сериали на bTV. В челната петица по традиция влизат bTV Новините, bTV Репортерите, както и сериалът "Милост". Все така най-гледаното публицистично предаване със стабилно място в топ 50 остава "Лице в лице" с Цветанка Ризова, а "120 минути" със Светослав Иванов се изкачва с няколко места до 16-а позиция. В месечната класация сред престижните 15 влизат стратиралите в началото на година "Истински истории", телевизионната игра "Бинго милиони" с Владо Карамазов и излъчваният в прайтайм английски сериал "Бялата кралица". Успехът на европейските продукции в ефира на bTV в най-гледаното телевизионно време се очаква да се потвърди и от стартиралия на 4 февруари италиански сериал "С аромат на Св. Валетнин".

    

В съревнованието между новините на различните телевизии bTV Новините в 19.00 часа убедително запазват водещата си позиция и тенденция за привличане на близо 2 пъти повече зрители при всички таргет групи в сравнение с централната емисия на втория по гледаемост канал. Сутрешният блок на bTV "Тази сутрин" отново е най-предпочитаният в родния ефир, като най-голяма е разликата в таргет групата 18-34г., където bTV отчита 2 пъти по-висок аудиторен дял в сравнение със сутрешния блок на Нова.