Реклама
На 21 септември в 20.00 часа в ефира на bTV се завърна най-гледаното и обичано музикално шоу у нас – „Гласът на България”. Първият епизод на предаването стартира като категоричен лидер в българския ефир, привличайки над 40% от цялата телевизионна аудитория, която в неделя вечер е била пред малкия екран.
Интересът на аудиторията към събитията на сцената на шоуто нарастват постепенно, като пикът на зрителския интерес достига 1 милион и 70 хиляди души. Според аудиторния дял на шоуто, това е най-силният старт на телевизионен формат (All, 4+) през този телевизионен сезон, според предварителните данни на ГАРБ.
„Гласът на България” бележи успех и сред млади зрители на възраст 18-34, както и сред зрители на възраст 18-49, където аудиторният дял отново е над 40%.
Днес - 22 септември, отново от 20.00 часа bTV ще излъчи втори епизод на музикалното шоу, в което зрителите ще видят уменията на Десислава в танците и хард рока.