Мачът реванш Реал Мадрид - Байерн М по bTV Action е най-гледан от младата мъжка аудитория във вторник вечер

Сред аудиторията между 18 и 49 години bTV Action се нарежда на второ място по гледаемост

Реклама

Според предварителните данни на агенция ГАРБ, ползвани от рекламните агенции и рекламодателите, мачът-реванш от полуфиналния кръг на УЕФА Шампионска лига между Реал Мадрид и Байерн Мюнхен се нарежда на първо място по гледаемост сред мъжете на възраст 18 – 49 години.

По време на двубоя, в който Реал Мадрид отбеляза 4 попадения, bTV Action е привлякъл пред екраните 23.1% от аудиторията в този таргет, което го нарежда на първо място сред останалите канали. Разликата с третия канал по гледаемост е 62%.

Сред аудиторията между 18 и 49 години bTV Action се нарежда на второ място по гледаемост с дял от 19.2%, като пред него е само bTV.