Месецът на Оскарите увеличи зрителите на bTV Cinema близо три пъти

Лентите по bTV Cinema са предизвикали интереса у аудиторията на възраст 18-49 – с близо 60% повече отколкото през февруари 2013 г.

Реклама

Месецът на Оскарите по bTV Cinema и тази година предизвика небивал интерес сред зрителите на филмовия канала в семейството на bTV Media Group. Само за една година, спрямо същия месец през 2013 г., интересът на зрителите към филмите, носители или номинирани за Оскар, които бяха излъчвани през февруари от 21:00 часа, е нараснал с 40% (за аудитория All 4+).

Всичко за Оскарите научете тук >>

Заглавия като „Батман в началото” и „Титаник” и трите части на „Властелинът на пръстените” са увеличили близо три пъти делът на филмовия канал на bTV Media Group сред младежите между 18 – 34 години спрямо февруари миналата година.

Лентите по bTV Cinema са предизвикали интереса у аудиторията на възраст 18-49 – с близо 60% повече отколкото през февруари 2013 г. и вече надминава с 29% броя на зрителите от същата група на филмовия канал на прекия конкурент през февруари 2014.

През февруари 2014 г. с над 17% повече от младежите между 18 – 34 г. са предпочели филмите от Месеца на Оскарите по bTV Cinema пред тези на филмовия канал на прекия конкурент.