Над 1 милион и 100 хиляди зрители гледаха началото на новия сезон на „Завръщане” по bTV

Реклама

Близо 1 145 000 зрители проследиха старта на новия сезон на драматичния турски сериал „Завръщане” вчера вечерта, когато 43,4% от аудиторията е настроила своите телевизори на bTV. Епичната поредица привлече интереса и на младата аудитория, като за таргет групата 18-34 сериалът отчита 41% дял. Зрителите между 18-49, които са проследили как продължават да се развиват отношенията между Съла и Боран са 38% от аудиторията в часовия пояс 20.00 – 21.30 часа.

Да станат свидетели на емоциите на възпитаната по западен маниер Съла, която не спира да се бори с нравите на Изтока, са избрали близо два пъти повече зрители в сравнение с тези, проследили програмата на Нова в същия часови интервал (графика 1, източник GARB).