Поредно голямо признание от зрителите за bTV Media Group през юни

Каналите на медийната група продължават да увеличават аудиторния си дял

Реклама

Месец юни донесе поредното голямо признание за прайм-тайм проектите на bTV и за пореден път ги позиционира като предпочитан избор на зрителите. Триумфално в челото на класацията топ 50 за месеца е финалът на втори сезон на кулинарното шоу MasteChef, което привлича близо 49% от телевизионната аудитория. В челната тройка с над 1 милион зрители са още сериалът „Част от мен” и финалът на друг формат, реализиран от bTV – „България търси талант”. Веднага след тях се нарежда финалът на 10-и сезон на комедийната драма „Столичани в повече”.

Сред най-гледаните и предпочитани от зрителите предавания са още bTV Новините, “bTV Репортерите и риалити сериалът „Истински истории”. През юни телевизионната аудитория е привлечена силно и от филмовата програма на bTV, част от която са хитове като сериалът „Връзки”, филмите „Дяволът носи Прада”, „Роднини под прикритие” и други. През първия летен месец в класацията топ 50 попадат 25 програми от ефира на bTV, 19 срещи от Европейското по футбол в БНТ1 и няколко програми, излъчени по Нова.

През юни разликата между bTV и Нова продължава да бъде около 90% или 1.9 пъти. При тематичните канали на bTV Media Group през юни 2016 се наблюдава повишение от 33%, спрямо юни 2015 сред младата аудитория. При зрителите на възраст 18-49 г. повишението е с 16%. Най-голям ръст отбелязва bTV Cinema, който удвоява аудиторния си дял над 2 пъти сред младата аудитория в сравнение със същия месец на миналата година.

С традиционно силни резултати през юни са bTV Новините в 19.00 часа и предаването „Тази сутрин”, които са и категоричният избор на зрителите като средство за информация. Разликата в гледаемостта на bTV Новините в 19.00 и централната емисия на Нова се е увеличила на 114%, или над 2 пъти повече (TG All4+). „Тази сутрин” по bTV отново е най-предпочитан сред сутрешните блокове на националните медии. Най-голяма процентна разлика (163%) или 2,6 пъти между предаването на bTV и втория по гледаемост блок е традиционно при целевата група 18-34. 

Вижте повече информация ТУК