Реклама
Месец май донесе поредното признание за bTV Media Group като предпочитан избор на зрителите. За пореден месец праймтайм продукциите на bTV са най-гледаните предавания от телевизионната аудитория в различните целеви групи. Освен това през май каналът регистрира и повишение на разликата в аудиторния дял между телевизията и нейния основен конкурент с 92% или 1.9 пъти. При тематичните канали на bTV Media Group през май 2016 се наблюдава повишение от 40%, спрямо май 2015 сред целевата група 18-34. При зрителите на възраст 18-49 г. повишението е с 35%, а при All4+- с 22%. Най-голям ръст отбелязват каналите bTV Action и bTV Cinema и за трите таргет групи, като аудиторният дял на bTV Action се е удвоил в сравнение със същия месец на миналата година сред зрителите на възраст 18-49 г., а при младата аудитория увеличението достига 120%. Най-гледаното събитие от младите зрители и тези на възраст 18-49 г. е бенефисът на Христо Стоичков, излъчен по bTV Action на 20 май. „50 години №8” привлича 46% от телевизионната аудитория на възраст 18-34 г. и 40% при тези на възраст 18-49 г. Най-голямото спортно събитие на годината се нарежда на 4 място и при таргета All 4+. От спортните събития в месечния топ 50 влизат още финалът в УЕФА Шампионска лига – Реал – Атлетико Мадрид, както и полуфиналът между Реал и Манчестър Сити.
На челни позиции в топ 50 за май безспорно триумфират сезон 2 на кулинарното шоу MasteChef, петият сезон на „България търси талант” и сериалът „Част от мен”. Непосредствено след тях в различните таргет групи влизат риалити сериалът „Истински истории”, bTV Новините и bTV Репортерите и Master-a” на българските сериал – „Столичани в повече”. Сред най-атрактивните програми за зрителите през май са още „Папараци”, „Шоуто на Слави” и „Комиците”, както и хитовите, и обичани родни и световни филмови заглавия – „Изпити по никое време”, „Неудържим”, Топло”, „10 000 години преди новата ера” и други. През май в месечната класация топ 50 попадат 33 програми от ефира на bTV, 5 – на bTV Action, който е и единственият тематичен канал в топ 50 за май, 4 програми на БНТ и 8 на Нова.
С традиционно силни резултати през май са bTV Новините в 19.00 часа и предаването bTV Репортерите, които са и категоричният избор на зрителите като средство за информация. Разликата в гледаемостта на bTV Новините в 19.00 и централната емисия на втората по резултати телевизия се е увеличила на 106%, или 2,1 пъти повече (TG All4+). „Тази сутрин” по bTV отново е най-предпочитан сред сутрешните блокове на националните медии. Най-голяма процентна разлика (128%) между предаването на bTV и втория по гледаемост блок е традиционно при целевата група 18-34.