Продукции на bTV Media Group са фаворити на зрителите през май

Каналите на медийната група устойчиво увеличават аудиторния си дял

Реклама

Месец май донесе поредното признание за bTV Media Group като предпочитан избор на зрителите. За пореден месец праймтайм продукциите на bTV са най-гледаните предавания от телевизионната аудитория в различните целеви групи. Освен това през май каналът регистрира и повишение на разликата в аудиторния дял между телевизията и нейния основен конкурент с 92% или 1.9 пъти. При тематичните канали на bTV Media Group през май 2016 се наблюдава повишение от 40%, спрямо май 2015 сред целевата група 18-34. При зрителите на възраст 18-49 г. повишението е с 35%, а при All4+- с 22%. Най-голям ръст отбелязват каналите bTV Action и bTV Cinema и за трите таргет групи, като аудиторният дял на bTV Action се е удвоил в сравнение със същия месец на миналата година сред зрителите на възраст 18-49 г., а при младата аудитория увеличението достига 120%. Най-гледаното събитие от младите зрители и тези на възраст 18-49 г. е бенефисът на Христо Стоичков, излъчен по bTV Action на 20 май. „50 години №8” привлича 46% от телевизионната аудитория на възраст 18-34 г. и 40% при тези на възраст 18-49 г. Най-голямото спортно събитие на годината се нарежда на 4 място и при таргета All 4+. От спортните събития в месечния топ 50 влизат още финалът в УЕФА Шампионска лига – Реал – Атлетико Мадрид, както и полуфиналът между Реал и Манчестър Сити.

На челни позиции в топ 50 за май безспорно триумфират сезон 2 на кулинарното шоу MasteChef, петият сезон на „България търси талант” и сериалът „Част от мен”. Непосредствено след тях в различните таргет групи влизат риалити сериалът „Истински истории”, bTV Новините и bTV Репортерите и Master-a” на българските сериал – „Столичани в повече”. Сред най-атрактивните програми за зрителите през май са още „Папараци”,Шоуто на Слави” и  „Комиците”, както и хитовите, и обичани родни и световни филмови заглавия – „Изпити по никое време”, „Неудържим”, Топло”, „10 000 години преди новата ера” и други. През май в месечната класация топ 50 попадат 33 програми от ефира на bTV, 5 – на bTV Action, който е и единственият тематичен канал в топ 50 за май, 4 програми на БНТ и 8 на Нова.

С традиционно силни резултати през май са bTV Новините в 19.00 часа и предаването bTV Репортерите, които са и категоричният избор на зрителите като средство за информация. Разликата в гледаемостта на bTV Новините в 19.00 и централната емисия на втората по резултати телевизия се е увеличила на 106%, или 2,1 пъти повече (TG All4+). „Тази сутрин” по bTV отново е най-предпочитан сред сутрешните блокове на националните медии. Най-голяма процентна разлика (128%) между предаването на bTV и втория по гледаемост блок е традиционно при целевата група 18-34.