Развлекателната и социално отговорна програма на bTV е изборът на зрителите през ноември

"bTV Новините", "120 минути", "Лице в лице" и "Тази сутрин" са информационните фаворити на телевизионната аудитория

Реклама

Програмата на bTV през месец ноември е била предпочитаният избор на телевизионната аудитория. Среднодневният дял на медиата е 1,7 пъти по-висок сред общата телевизионна аудитория и при зрителите на възраст 18-34 в сравнение с този на Nova, сочат данните на ГАРБ. Покачване в среднодневния аудиторен дял bTV бележи и в сравнение с месец ноември 2014г. Увеличаването, което медията регистрира, е с 3,6 пункта (All4+).

bTV Новините, „bTV Репортерите”, предаванията „120 минути” и „Лице в лице” са предпочитаният избор на телевизионната аудитория за проследяване, анализи и коментари на събитията, които промениха света в последния месец. През ноември централната новинарска емисия на bTV привлича 43.6% от аудиторията с близо 1 116 000 зрители. Интересните теми и събеседници на водещите Светослав Иванов и Цветанка Ризова заслужено отреждат на „120 минути” и „Лице в лице” водещо място сред публицистичните предавания у нас в месечната класация топ 50 за ноември. В надпреварата при сутрешните блокове „Тази сутрин” на bTV с водещ Антон Хекимян отново е най-предпочитан, като най-голяма процентна разлика в дела между него и блока на NOVA се отчита при младата аудитория - със 166% или 2,7 пъти по-добър резултат в полза на bTV.

Най-гледаните програми през ноември традииционно са част от праймтайма на bTV според месечната класация топ 50. Сред тях попада и благотворителният телетон, реализиран съвмество с УНИЦЕФ „Заедно от детската градина”, в който се включиха редица български обществени и популярни личности. С най-голям интерес телевизионната аудитория е проследила старта на новия сериал „Твоят мой живот”, а в челото на класацията влиза и сериала „Завръщане” със своите последни епизоди. Сред фаворитите на зрителите попадат най-българското световно риалити - „Фермата” (38.7% аудиторен дял), което е и втората най-гледана програма сред младите (ТГ 18-34, 38.2% аудиторен дял) и любимият сериал на българите – „Столичани в повече” (38,3% дял), съответно на 6 и 7 позиция. След тях се нареждат предаванията „Шоуто на Слави”, „Комиците” и „Папараци”, както и една част от филмовите заглавия по bTV. Драстично в класацията се изкачва и предаването „Лотария България”, което на 21 ноември замени „Бинго милиони” и започна да раздава още по-големи награди.

От предаванията на конкурентните медии в челото на класацията топ 50 за ноември попада конкурсът „Детска Евровизия”, излъчен по BNT и с партньорското участие на bTV.

Вижте таблицата тук.