Септември 2015: „Фермата” е изборът на младите, национална селекция „Детска Евровизия 2015” развълнува цяла България

Реклама

Две телевизионни събития приковават зрителското внимание и се открояват като фаворити на аудиторията през септември 2015г. Според  данните на ГАРБ изборът на български представител на „Детска Евровизия 2015” и стартирането на напълно новия за родния ефир формат - „Фермата” по bTV са програмите, които печелят най-висок интерес в различните таргет групи в началото на есенния телевизионен сезон. Финалният етап от националната селекция „Детска Евровизия” е била проследена от над 1 мил. зрители от всички възрасти. „Фермата” пък е най-гледаното предаване сред младата аудитория с 37,5% при 18-34 и 35,4% при 18-49.   

    

Най-гледаните програми през септември традииционно са част от праймтайма на bTV. Начело освен двете вече споменати предавания са сериала „Кварталът на богатите”, централната емисия на bTV Новините и bTV Репортерите. След тях, макар и само с един епизод, се нарежда новия сезон на комедийната драма „Столичани в повече”, следван от „Истински истории”, както и предаванията „Папараци”, „Шоуто на Слави” и „Комиците”, и няколко филмови заглавия по bTV. Третото премиерно предаване в ефира на bTV за тази есен - „Бездомното шоу на Башар Рахал” влиза също в класацията на 27 позиция.

bTV Новините в 19 часа продължават да бъдат категоричен информационен лидер сред всички зрители, като отбелязват двойно по-голям аудиторен дял /или със 105% повече/ спрямо централния новинарски блок на NOVA. Следобедната емисии на bTV Новините привличат повече зрители от най-гледаната новинарска емисия на втората в класацията медия.

Сутрешният блок на bTV отново е най-предпочитан, като най-голяма процентна разлика в дела между него и блока на NOVA се отчита при младата аудитория - със 117% или 2,2 пъти по-добър резултат в полза на „Тази сутрин”.



Традиционно, най-гледаните публицистичните предавания са „Лице в лице” с Цветанка Ризова – в делничните дни, и „120 минути” със Светослав Иванов – през уикенда.

През септември bTV заема 30 от позициите в Топ 50, Nova – 17, а БНТ - 3.