Топ 50 програми за февруари: bTV привлича все повече млади зрители и увеличава преднината си

39 от 50-те най-гледани предавания в българския ефир са от програмата на bTV

Реклама

bTV затвърждава тенденцията да привлича нови зрители за сметка на втората по гледаемост медия, сочат данните на ГАРБ за февруари 2015 г. Средният аудиторен дял на bTV се увеличава при всички възрастови групи в сравнение с февруари 2014г., като най-изразителен е ръстът сред зрителите между 18 и 34 години – 6.3 пункта. Телевизията добавя нови зрители и сред активната аудитория (18-49) – с 4,4 пункта повече спрямо февруари 2014 г. Разликата между bTV и втората по гледаемост телевизия продължава да расте, като през февруари достига до 101%. Най-видима е при младите зрители на възраст 18-34, където bTV отчита 2 пъти по-голям аудиторен дял от прекия конкурент. За всички зрители (All4+) и групата 18-49 разликата е 83%, или 1,8 пъти в полза на bTV.

В класацията на най-гледаните програми Топ 50 за февруари bTV заема най-малко първите 10 позиции при всички основни целеви групи. Начело в групите All4+ и 18-49 е новият праймтаймов сериал "Завръщане".

С традиционно силни резултати са bTV Новините в 19.00 часа и предаването bTV Репортерите, които заемат водещи позиции в класацията. Централният новинарски блок на bTV остава категоричен избор на зрителите и през февруари 2015 г. като журналистите в нюзрума на медията печелят доверието на все повече млади зрители. Разликата в гледаемостта на bTV Новините в 19.00 и централната емисия на втората по резултати телевизия е 105%, или 2.1 пъти повече (TG18-34). За аудитория All4+ и 18-49 разликата е съответно 77% и 91% в полза на bTV.

"Тази сутрин" по bTV отново е най-предпочитан сред сутрешните блокове на националните медии. Най-голяма процентна разлика (139%) между предаването на bTV и втория по гледаемост блок се вижда в целевата група 18-34.

Сред актуалните предавания "Лице в лице" привлича най-голям брой зрители от цялата ТВ аудитория и се изкачва до 11-а позиция в Топ 50.

Най-гледаното публицистично предаване през уикенда "120 минути" е с най-добри резултати сред младите и активните зрители (18-34 и 18-49), а в групата All4+ се изкачва до 13-а позиция. "Тази събота" и "Тази неделя" също попадат в класацията на най-гледаните програми за месеца.

Сред най-атрактивните програми за младите и активните зрители (18-34 и 18-49) през февруари са хитовите филмови заглавия - "Транспортер 2", "Хрониките на Нарния" и "Феята на зъбките" – те окупират три от първите пет позиции в Топ 50. Сред най-гледаните програми за месеца логично попада и най-успешната риалити поредица "Истински истории".