Сезонът на Мастър продукциите в ефира на bTV прикова зрителите пред малкия екран

Тематичните канали в bTV Media Group удвояват аудиторния си дял

Реклама

През март bTV даде старт на пролетния телевизионен сезон с най-добрите световни и локални продукции в България. Сезонът на „Master” продукциите по bTV, заедно с информационния „Master” - bTV Новините и bTV Репортерите, оформят челото на класацията топ 50 за месец март според зрителите във всички таргет групи.

Забавлението за зрителите започна на 1 март с втория сезон на носителя на приза „Мастър” сред кулинарните предавания – световния телевизионен хит MasterChef”- близо 39% аудиторен дял и почти 1 млн. зрители. Той бе последван от “Master-a” сред телевизионните формати за таланти – „България търси талант” (близо 47% аудиторен дял и 1 мил. 330 хиляди зрители), първото по рода си социално риалити „Бригада Нов дом” (близо 39% аудиторен дял и средно 1 мил. 12 хиляди зрители) и “Master-a” на българските сериал – „Столичани в повече” – близо 37% аудиторен дял и почти 1 млн. зрители.

Сред най-атрактивните програми за зрителите през март са още хитовият фентъзи сериал Хрониките на Шанара на MTV, който bTV излъчи само два месеца след световната му премиера, предаванията „Папараци", „Комиците” и „Шоуто на Слави”, както и хитовите, и обичани родни и световни филмови заглавия – „Последният ерген”, „Последният екшън герой” и други.

bTV затвърждава тенденцията да привлича по-голям брой зрители за сметка на втората по гледаемост медия, сочат данните на ГАРБ за март 2016 г. Разликата в среднодневния аудиторен дял на bTV и втората по гледаемост телевизия през март достига до 67%. При младите зрители на възраст 18-34, bTV отчита 1,5 пъти по-голям аудиторен дял от прекия конкурент, както и в групата 18-49 в полза на bTV.

С традиционно силни резултати са bTV Новините в 19.00 часа и предаването bTV Репортерите, които заемат водещи позиции  в класацията на новинарските предавания. Централният новинарски блок на bTV остава категоричен избор на зрителите и през март 2016 г. като журналистите в нюзрума на медията печелят доверието на по-голям брой зрители. Разликата в гледаемостта на bTV Новините в 19.00 и централната емисия на втората по резултати телевизия е 75%, или 1.8 пъти повече (TG All4+). За аудитория 18-34 и 18-49 разликата е съответно 61% и 56% в полза на bTV.

„Тази сутрин” по bTV отново е най-предпочитан сред сутрешните блокове на националните медии. Най-голяма процентна разлика (118%) между предаването на bTV и втория по гледаемост блок се вижда в целевата група 18-34. Сред актуалните предавания „Лице в лице” привлича най-голям брой зрители от цялата ТВ аудитория, а най-гледаното публицистично предаване през уикенда е „120 минути”.

В класацията топ 50 за месец март попада и приятелската среща между Португалия и България, излъчена по bTV Action. Успехът на тематичния канал от портфолиото на bTV Media Group не е случаен. bTV Action, заедно с останалите тематични канали в групата, повишават аудиторния си дял с близо 50% в сравнение с месец март 2015г. сред целевите групи 18-34г. и 18-49г. Най-голям ръст сред младите бележат bTV Cinema, bTV Action и RING, а bTV Cinema, bTV Comedy и bTV Lady при зрителите на възраст 18-49г.