bTV намалява звука на рекламите

Силният звук няма да смущава и зрителите на останалите канали на bTV Media Group

Реклама

bTV е първата телевизия, която спази обещанието си към зрителите и намали силата на звука на рекламите. Силният звук няма да смущава зрителите на bTV и нишовите й канали – bTV Lady, bTV Cinema, bTV Comedy, btvAction и RingBG.

bTV най-стриктно е спазила изискванията за силата на звука, наложени от Съвета за електронни медии (СЕМ) и от Закона за защита на потребителите, след като рекламодатели, комуникационни агенции и доставчици на аудио-визуални медийни услуги се споразумяха за въвеждане на единен стандарт за регулация на звука в рекламата.

bTV изпрати писма на клиентите си с новите изисквания за силата на звука на предоставяните от тях реклами и въведe система за контрол и коригиране на силния звука на рекламните блокове. Всички действия, предприети и извършени от bTV, са съобразени с Препоръката  R128 на Европейския съюз по радиоразпръскване относно нормализирането на звука на програмите и допустимите максимални нива (European Broadcasting Union, Loudness Recommendation EBU R128).

Благодарение на засиления контрол на качеството в bTV при получаване на външни материали и при вътрешни продукции на телевизията, силата на звука вече НЕ се различава от предаването, което гледате.

Всички налични рекламни и промо клипове са обработени от нашите специалисти и напълно отговарят на Препоръка R128. За излъчване bTV приема само клипове, които отговарят на изискванията, като производителите са задължени да коригират силата на звука.

Ако все пак ви се стори, че отново има скок на силата на звука, причината е, че прекъсванията за реклами се правят в по-тихи моменти от филмите и останалите телевизионни продукции, затова при преминаване към реклами се получава тази разлика в моментното ниво на звука.