Реклама
bTV Media Group отчита ръст на нетните си приходи за второто тримесечие на 2016 г. в сравнение със същия период през 2015 г. Компанията генерира приход от 20.5 млн. щатски долара от април до юни, като успява да привлече с 3% повече от предходната година. В същия период българският телевизионен рекламен пазар отбелязва ръст в нетно изражение.
„През второто тримесечие надградихме успеха на bTV Media Group от 2015 г. и запазихме фокус върху растежа и диверсификацията на приходите, ефективния контрол на разходите, свободния паричен поток и ръста на оперативната печалба”, коментира Павел Станчев, главен изпълнителен директор на bTV Media Group. „Утвърдихме лидерската си позиция с програмна стратегия, базирана на висококачествени новини, спорт и развлекателни продукции. През второто тримесечие на 2016 г. най-гледаните шоу програми са MasterChef, „България търси талант” и българският комедиен сериал „Столичани в повече”.
За периода април – юни bTV Media Group увеличава оперативната си печалба с 45% в сравнение със същия период на 2015 г.
Данни за периода април – 30 юни 2016 г. |
| ||||
| 2016 | 2015 | % оперативна печалба спрямо приходи | % Lfl* | |
Нетни приходи | 20.455 | 19.420 | 5.3% | 3.4% | |
Оперативна печалба | 5.954 | 4.045 | 47.2% | 44.8% | |
Промяна в оперативната печалба | 29% | 21% | 8.3 пункта | 8.3 пунка | |
|
|
|
|
| |
(стойностите са в щатски долари) |
|
|
|
|
*Съотношение на стойностите при един и същ валутен курс на щасткия долар