bTV Media Group повишава приходите си през второто тримесечие на 2016 г.

Оперативната печалба за второто тримесечие нараства с 45%

Реклама

bTV Media Group отчита ръст на нетните си приходи за второто тримесечие на 2016 г. в сравнение със същия период през 2015 г. Компанията генерира приход от 20.5 млн. щатски долара от април до юни, като успява да привлече с 3% повече от предходната година. В същия период българският телевизионен рекламен пазар отбелязва ръст в нетно изражение.

„През второто тримесечие надградихме успеха на bTV Media Group от 2015 г. и запазихме фокус върху растежа и диверсификацията на приходите, ефективния контрол на разходите, свободния паричен поток и ръста на оперативната печалба”, коментира Павел Станчев, главен изпълнителен директор на bTV Media Group. „Утвърдихме лидерската си позиция с програмна стратегия, базирана на висококачествени новини, спорт и развлекателни продукции. През второто тримесечие на 2016 г. най-гледаните шоу програми са MasterChef, „България търси талант” и българският комедиен сериал „Столичани в повече”. 

За периода април – юни bTV Media Group увеличава оперативната си печалба с 45% в сравнение със същия период на 2015 г. 

Данни за периода април – 30 юни 2016 г.

 

 

2016

2015

% оперативна печалба спрямо приходи

% Lfl*

Нетни приходи

20.455

19.420

5.3%

3.4% 

Оперативна печалба

5.954

4.045

47.2%

44.8%

Промяна в оперативната печалба

29%

21%

8.3 пункта  

8.3 пунка  

 

 

 

 

 

(стойностите са в щатски долари)

 

 

 

 

 

*Съотношение на стойностите при един и същ валутен курс на щасткия долар

 

ПОСЛЕДНИ

Реклама