bTV Media Group разширява дигиталното си портфолио

Новата платформа bTV Plus дава безплатен достъп до съдържанието на bTV

Реклама

bTV Media Group разширява портфолиото си от дигитални продукти. С идването на пролетта феновете на програмата на най-голямата телевизия в България могат да гледат безплатно и с високо качество цялото съдържание на bTV Новините, всички актуални и развлекателни предавания на телевизията и много от любимите си сериали както на живо, така и в рамките на седем дни след излъчването им в ефир на btvplus.bg. Освен достъп до актуалните и хитови предавания от ефира на медията, сред които „България търси талант”, „MasterChef” и други, платформата предлага достъп и до част от най-успешните сериали, като списъкът от заглавия ще се обогатява непрекъснато.

Видео порталът VOYO.BG ще продължи да предлага новите епизоди на любимите на феновете сериали и предавания преди излъчването им в ефира на bTV, както и да ги поддържа в архив, след изтичането на седемдневния срок на активност на btvplus.bg. Целта е зрителите да имат възможност да гледат наведнъж епизодите, които са пропуснали. VOYO.BG продължава да увеличава абонатите си, а от 1 март предложи на потребителите и достъп до WNESS.TV - нов канал за природосъобразен начин на живот, тренировки, екзотични практики и медитация, диети и съвети за здравословно хранене, с който излъчваните телевизионни програми по VOYO стават седем.

В отговор на нарастващите изисквания на интернет аудиторията, bTV Media Group не само разширява дигиталното си портфолио с нови проекти, но и продължава да развива вече наложилите се онлайн продукти. Един от най-посещаваните лайфстайл сайтове в България - LadyZone.bg, посрещна пролетта с изцяло променена визия - стилни цветове, модерен дизайн и още по-интересно съдържание от света на модата, красотата, здравето, семейството, работата и почивките, лайфстайл новини, както и дневен и месечен хороскоп, анкети и интересни игри с награди.

В началото на март LadyZone.bg стартира и рубриката „Другото дясно”, която представя съвети и лични истории от истински жени за истински жени. Вдъхновението и оригиналните идеи от първо лице на сайта ще продължат и през април, когато ще бъдат обявени новите лица на рубриката.

 „За нас тези продукти са само началото на това, което ще предложим през 2016 година. В момента работим по няколко нови проекта и най-доброто тепърва предстои.”,  коментира Александър Бойчев, директор „Дигитален отдел” в bTV Media Group.

Нашите сайтове са платформи с реална аудитория, за която данните сочат, че не само се увеличава, но е и истински лоялна. Спрямо последната година например сайтът на bTV Новините регистрира почти двоен ръст на потребителите. Именно към всички настоящи и бъдещи фенове са насочени и новите ни дигитални продукти. Вярваме, че те ще им предложат изключителната свобода да се информират и забавляват бързо, лесно и удобно навсякъде и по всяко време.”, допълни той.

btvplus.bg е най-новото допълнение към дигиталното портфолио на bTV Media Group, което обхваща и следните онлайн сайтове и платформи: btv.bg, btvnovinite.bg, voyo.bg, ladyzone.bg, dalivali.bg, oscars.btv.bg, azreporterat.btv.bg, auto.bg, zodia.bg, bistro.bg, masterchef.btv.bg, talant.btv.bg, както и сайтовете на всички радиа в групата: btvradio.bg, njoy.bg, melodybg.com, zrock.bg, classicfm.bg, jazzfm.bg, jazzfm.bg.

ПОСЛЕДНИ

Реклама