Милиони зрители избраха програмите на bTV през октомври

Хитовият сериал „Сега и завинаги“, силните новинарски предавания и градивното риалити „Фермата“ оглавиха класацията Топ 50

Реклама

С хитов праймтайм сериал, силни журналистически разследвания и новинарски емисии, и градивно риaлити шоу, като акценти в програмата си през октомври, bTV спечели доверието на 39% от всички български зрители срещу едва 16% дял за втората по гледаемост телевизия NOVA.

Фаворит на зрителите е сериалът „Сега и завинаги“, който оглавява през октомври класацията Топ 50 на най-гледаните програми в българския ТВ ефир*. Средно 1,147 милиона българи са проследили разплитането на вълнуващия любовен триъгълник и са се насладили на блестящата актьорска игра.

На втора и трета позиция се нареждат bTV Новините и bTV Репортерите с ексклузивни материали в няколко задълбочени журналистически разследвания, които получиха сериозен отзвук в обществото през октомври. Пикът на зрителския интерес е на 29 октомври, когато над 1,332 млн. души са проследили bTV Репортерите и разследването на Петър Нанев, който извади наяве сигнали за злоупотреби за милиони във ВМА. Отзвукът от предаването бе проследен от зрителите в bTV Новините в продължение на няколко дни, което прикова пред малките екрани над 1,22 млн. души на 29 и 31 октомври. Висок зрителски интерес  предизвикаха и серията репортажи на Росен Цветков за Спас Василев от Кочериново, който измами десетки хора с фалшива самоличност в социалните мрежи.

Ексклузивните гости и задълбочени интервюта на Антон Хекимян, допълнени от емблематичната потребителска рубрика на Биляна Гавазова „Чети етикета”, отредиха и през октомври лидерското място на сутрешния блок на bTV, който бе гледан от близо 50% от българските зрители, докато конкурентният „Здравей България“ – от едва 20% за аудитория А4+. Патриотичната рубрика „Седмица на духа“ привлече най-много от ранобудните зрители на bTV във втория си ден - 31 октомври, когато гост беше историкът проф. Георги Марков. Предаването е гледано от над половин милион души.

Младите и активните зрители у нас избраха най-българското и най-градивното риалити шоу в родния ефир „Фермата“, което се нарежда на първо място по гледаемост в класацията Топ 50 при групите (18-34) и (18-49). Ежедневните изпитания на участниците, пресъздаването на българските традиции и оформилият се любовен триъгълник между Алек, Валерия и мистериозният Пешо успя да прикове вниманието на над 1 милион души към шоуто „Фермата”средно за октомври, или над два пъти повече зрители от риалити формата по NOVA - VIP Brother (А4+).

Със силни филмови заглавия, премиерни сериали и излъчването на най-важните футболни турнири в Европа тематичните канали на bTV Media Group и този месец държат лидерство спрямо нишовите телевизии на конкурентите. Тематичната седмица на Киану Рийвс, както и премиерният осми сезон на хитовия сериал „Дневниците на вампира” успяха да привлекат повече млада аудитория към програмата на bTV Cinema. bTV Action продължава да бъде изборът на мъжете с мачовете си от Шампионска лига, Лига Европа и 5-ия сезон на екшън сериала „Стрелата”, с участието на звездата Стивън Амел.