Стартът на пролетния ТВ сезон затвърди водещата позиция на bTV в развлекателното съдържание

Новините и актуалните предавания на bTV с нови рекорди в зрителския интерес

Реклама

Развлекателната програма на bTV в праймтайм спечели интереса на най-голям брой зрители на старта на пролетния ТВ сезон, сочат данните на GARB*. Хитовите шоу програми „Гласът на България“, MasterChef България, „Смени жената“, „Бригада Нов дом“ и българският сериал „Столичани в повече“, които направиха премиерата на новите си сезони през февруари и март, станаха фаворити на публиката и спечелиха повече зрители в сравнение с пролетните предложения на втората по гледаемост телевизия.

Вижте целият топ 50 ТУК.

Праймтайм форматите на bTV, които започнаха излъчване през февруари, оглавиха зрителската класация за миналия месец. „Гласът на България“ е номер едно в Топ 50, следван от „Смени жената“, MasterChef и „Комиците и приятели“ в челната десетка. Тази пролет bTV затвърди позицията си и на първи избор на младите зрители, като „Гласът на България“, „Смени жената“ и MasterChef България окупират първите три места в Top 50 за февруари за групата 18-34. Стартовете на новите сезони на развлекателните програми на bTV бяха предпочетени и от групата 18-49.

Третият сезон на социалния ТВ проект „Бригада Нов дом“, който започна на 1 март, закова пред екрана над 1,1 милиона зрители с първото си издание. Историята на самотния татко с две дъщерички направи силно впечатление и на младата аудитория, като привлече 47,1% от всички на възраст между 18 и 34 години. Най-продължителният и най-гледан български сериал в съвременната история на телевизионното кино – „Столичани в повече“, чийто 12-и сезон тръгна в ефира на bTV на 2 март, събра над 900 000 зрители с първия си епизод и новите премеждия на любимите комедийни персонажи от Извор.

Интересът към силното развлекателно съдържание на bTV от старта на пролетния сезон намери отражение и онлайн, във видео платформата btvplus.bg, където всички епизоди могат да се гледат безплатно до 7 дни след ефирното им излъчване. Новите сезони на форматите на bTV отчитат общо 82 202 уникални видео гледания.

Иновацията, която bTV въведе в локалните продукции през януари – всекидневният български сериал „Скъпи наследници“ – продължи силното си представяне и през пролетния сезон, като попадна в топ 10 на февруарската класация Топ 50, с повече от 850 000 зрители средно на епизод и близо 38% дял от всички пред ТВ екрана в 18 часа. Интригуващата семейна история от Бели Вит отчита повече от 531 000 уникални видео гледания на btvplus.bg от 1 февруари досега.

Паралелно с успешния старт на развлекателните програми, bTV Новините и актуалните предавания очаквано спечелиха интереса на най-много зрители. Информационният лидер и източник на новини с най-високо доверие - bTV Новините в 19 часа – привлече нови зрители през февруари – средно 1,228 милиона, и увеличи дела си спрямо януари до 47,6%. bTV Новините в 17 и в 12 часа събират по-голяма аудитория, отколкото централата емисия на втората по гледаемост телевизия през февруари. Централната емисия на bTV е безапелационен лидер и сред групите 18-49 и 18-34.

В Топ 15 на февруарската класация също са bTV Репортерите и актуалните предавания „Лице в лице“ с Цветанка Ризова и „120 минути“ със Светослав Иванов. „Тази сутрин“ с Антон Хекимян е единственият делничен сутрешен блок, който попада в Топ 50, като привлича 46% от всички пред ТВ екрана в своя часови пояс. За сравнение, блокът на Нова ТВ „Здравей, България!“ събира 19% от зрителите по същото време, а „Денят започва“ по БНТ1 – 12%.

Тенденцията за увеличаване на интереса към новинарското съдържание на bTV се запазва и в началото на март, като най-гледаната емисия достига до над 1,3 милиона зрители.

Широката публика продължава да избира bTV и по време на официални празници, като специалното студио по повод 3 март с водещ Антон Хекимян в събота сутринта е събрало пред екрана близо 700 000 души, или 41% от всички зрители. По същото време Нова е гледана от 177 000 зрители.

Сред най-гледаните локални програми на bTV през февруари са също „Папараци“, „Шоуто на Слави“, „Карбовски: Втори план“, „Мармалад“, „Непознатите“, „Търси се…“ и „Пред обед“.

През февруари bTV Action също влезе в Топ 50 със срещата от УЕФА „Шампионска лига“ Реал Мадрид - ПСЖ.

*GARB е единствената пийпълметрична агенция, преминала независим одит.

ПОСЛЕДНИ

Реклама