.
Вход / Регистрация
Superbrands: bTV е най-силната българска марка
Google е най-силната чуждестранна марка, сочи тазгодишното независимо проучване на световната организация Superbrands
bTV
  • 17:00 bTV Новините
    17:30 Лице в лице
    17:55 Спорт ТОТО
    18:00 Опасни улици
    19:00 bTV Новините
    20:00 Твоят мой живот
    21:00 Столичани в повече
    22:00 Комиците и приятели
    22:30 Шоуто на Слави
  • 17:00 Столичани в повече
    18:00 Стажанти
    19:00 Модерно семейство
    20:00 Щурите съседи
    21:30 Кухня
  • 16:15 Коко Шанел и Игор Стравински
    19:00 Ние сме баща ти
    21:00 Индиана Джоунс и кралството на кристалния череп
  • 17:00 Ренегат
    18:00 Стрелата
    19:00 Кости
    20:00 Супергърл
    21:00 bTV Новините – централна емисия
  • 16:00 Гласът на България
    17:30 Какво ядем
    18:00 Черни планини
    19:00 Земя на честта
    20:00 Не ме оставяй
    21:00 Кварталът на богатите
    22:30 Светлината на моя живот
  • 16:00 Италия, Серия А: Ювентус - Дженоа
    17:40 Италия, Серия А: Фиорентина - Интер
    19:30 Италия, Серия А - преди кръга
    20:00 УЕФА Шампионска лига - магазинно предаване
    20:30 УЕФА Лига Европа - магазинно предаване
    21:00 УЕФА Лига Европа - магазинно предаване
    21:45 Италия, Серия А: Аталанта - Ювентус
  • 17:00 bTV Новините
    17:30 Лице в лице
    18:00 Фамилията
    19:00 bTV Новините
    20:00 Столичани в повече
    20:50 Фамилията
    21:40 Истински истории
    22:30 Шоуто на Слави
0
Гласувай
  • :(
  • :|
  • :)

bTV продължава да бъде лидер сред българските брандове. Това показа петото независимо проучване на потребителския сегмент у нас по инициатива на световната организация Superbrands. За трети пореден път първата частна национална телевизия получава това високо признание, след последните издания на класацията, проведени през 2012/2013 и 2015/2016 г. Google е най-силната чуждестранна марка в България, става ясно още от проучването.

Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички страни, реализиращи програмата Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. Членовете на борда не получават материално възнаграждение, те не оценяват марка, с която са свързани, или брандове на свои конкуренти.

Партньор на Superbrands в националното гласуване на потребителите в интернет е институтът за пазарни проучвания GfK Bulgaria.

Номинираните марки са позиционирани за оценяване по сектори в 27 категории от потребителския сегмент на българския пазар.

 

Коментари
  • Най-старите отгоре
  • Най-новите отгоре
Вашият коментар: