Реклама

bTV Action е най-гледаният канал в събота вечер, 3 юни, когато бе излъчен финалът на Шампионската лига.

По данни на ГАРБ, в часовия интервал 21:47-23:47 ч. двубоят между Реал Мадрид и Ювентус е проследен от близо 31% от цялата телевизионна аудитория или над половин милион зрители (592 000 души), което е 3,2 пъти повече от Нова ТВ в часовия интервал.

Пикът на зрителския интерес е бил в 22:21 ч., когато 701 000 души са били пред екраните, за да станат свидетели на това как за 12-и път Реал Мадрид се качи на европейския трон.

Сред активната мъжка аудитория (18-49) мачът постигна дял 45,7%, което 5,6 пъти повече от Нова ТВ по същото време.

Последни

Реклама