Реклама

Съюзът на пивоварите в България (СПБ) даде старт на първата по рода си за България информационна кампания LOVE BEER. Тя е част от инициативите на СПБ за популяризиране на модерната бирена култура и представяне на пивото като част от балансирания и активен начин на живот.

Проектът цели да промотира бирената категория и да покаже положителните страни на продукта при умерената му и отговорна консумация. Чрез опровергаване на митове за пивото, LOVE BEER извежда на преден план най-ценните му характеристики - модерна, натурална, нискокалорична и подходяща не само за мъжете, но и за нежния пол напитка.

Кампанията  акцентира върху емоцията от консумацията на бира именно през погледа на жените, които обичат да пият пиво. На сцената излизат онези независими и активни дами, които се чувстват свободни да направят своя избор, без да се съобразяват с обществените стереотипи. Те не робуват на широко наложеното мнение, че бирата е подходящ избор предимно за техните половинки или за ограничен брой социални поводи.

LOVE BEER пресъздава динамичното ежедневие на жените, което ги отвежда в разнообразни посоки и събития, за които пивото е идеалната напитка - от срещи с приятели след работа, през гурме вечери или специални социални поводи. Главните персонажи в кампанията са представени в различни ситуации, но обединяващи за тях са моментите на изживяване, в които са освободени от предразсъдъците. Моментите, в които те избират да правят единствено това, което харесват и обичат – а именно да се насладят на чаша бира.

Почитателите на пивото могат да проследят кампанията LOVE BEER в национален телевизионен ефир, онлайн медии и билборд локации в цялата страна.