Реклама

Снощи в галерия "Академия" на Националната художествена академия беше представена изложбата #untaggablexhibition – експериментален проект на Advertising Artists и Porsche BG, в който Audi си партнира с online общността от визуални артисти (художници, илюстратори и дизайнери), създаващи нов модел на колаборация между хората на изкуството и модерните марки. Събитието е и предпремиера на новия модел Audi Q2.

Символ и лайтмотив на целия проект е задрасканият хаштаг. #untaggablexhibition е зона, свободна от хаштагове, тя иронизира фиксацията да се поставят етикети. В нея се чувстват добре всички, които искат да живеят отвъд конкретните отговори, познатите факти, убеждения и изисквания. Тези, които искат да преоткрият свободата да не обясняват какво точно правят. Такива са творбите, такива са художниците, визуалните артисти, самият Audi Q2 и неговите фенове.

Изложбата ще бъде отворена само 48 часа – на 20 и 21 април. След това интерактивните творби, които си играят с философски въпроси, култовата световна класика и самия зрител, ще бъдат изложени в онлайн каталог и могат да бъдат закупени. Артефактът Audi Q2 обаче ще изчезне от България за цели четири месеца и ще бъде достъпен за клиенти през есента.

Тагове: Audi Q2