Реклама

Кампанията The Phone Call по време на Шампионска лига вдъхнови феновете да споделят отново футболната страст от гледането на мачовете заедно в приятелска компания и бира в ръка.

Една определена вечер се превърна в легендарен спектакъл за група приятели. 

По време на емоционалния последен полуфинал от Шампионска лига в ексклузивната Мач Зона на Heineken в София фенове се състезаваха за голямата награда на кампанията – пътуване до Миконос за финала на Шампионска лига на 3 юни. Победителите ще имат шанса да наблюдават финала на специално частно събитие на круизен кораб.  Условието – да стигнеш най-бързо от Мач Зоната на бул. „Александър Стамболийски“ до студиото на Шампионска Лига на bTV. Посетителите в Зоната, които веднъж вече бяха спечелили възможността да бъдат там заедно с приятелите си, не подозираха за предизвикателството, което Heineken им отправи и бяха тотално изненадани от старта, даден в ефир.

Най-бърз и комбинативен от феновете се оказа Теодор Атанасов, който, заедно с двама свои приятели, ще гледа финала между Реал (Мадрид) и Ювентус на круиз в Миконос след два дни. Креативност, самообладание, спортен хъс и разбира се - бързина осигуриха наградата на Теодор. Той сподели, че до последната секунда не е вярвал, че ще стане първи, а обзелият го адреналин не му е позволил да заспи през цялата нощ! Работещият в сферата на туризма запалянко попадна на умел и съпричастен шофьор на такси, който го придвижи адекватно из софийските улици, тича скоростно и стигна за 8 минути като изпревари останалите седем участника в неочакваната бясна надпревара!

Вижте легендарните емоции от състезанието тук!

The Phone Call на Heineken припомни на запалянковците, че футболните мачове не са просто спортни двубои пред публика, а всеки мач е емоция, преживяване, споделяне с приятели и лесно може да се превърне в легендарен, ако се гледа в добра компания, с бира в ръка и в подходяща обстановка.

Повече информация на http://www.heineken.com/bg/thephonecall, #ChampionTheMatch,  https://youtu.be/CxoB3n-YcWc и на https://www.facebook.com/heineken/.

.