Реклама

Кампания „За повече здрави семейства“ започна българският производител на мляко и млечни продукти „Верея“. Кампанията сe организира с подкрепата на Българска асоциация по фамилна терапия (БАФТ) и има две основни посоки. Първата е да покаже чрез реални примери как съвременното българско семейство се справя с различни предизвикателства и въпреки това остава здраво. Втората е да разкаже за семейната терапия като една от възможностите за запазване на семейството здраво. 

"Искаме да насочим вниманието към съвременното семейство. Обичта в него, подкрепата, радостта, куража, събитията, различията, силата, слабостите, непреходността, промените, бурите, победите. Чрез реални примери да вдъхновим някои семейства, както и да подканим други да се замислят за предизвикателствата в техните взаимоотношения. Да открехнем леко завесата за семейната терапия като специализиран подход. Да покажем, че професионалната грижа не е нещо срамно, страшно или непосилно, а една от възможностите за запазване на семейството здраво", споделят от „Верея“.  

Данни от октомври 2017 г. на изследователския център на Института за дясна политика у нас показват, че за близо 50% от българите най-важната ценност е семейството. Отделно според доклад на изследователското звено L’Observatoire Cetelem от 2017 г. българите имат най-високо ниво на доверие в семейството сред страните в ЕС, като 95% от тях вярват на най-близките си (среден процент за ЕС – 92%). 

Всеки може да участва в кампанията като сподели история на semeistvo.vereia.bg: свързани с брак родители и деца; семейство без брак; „патриархално семейство“; „матриархално семейство“; семейства от един родител и дете; „доведено семейство“; приемно семейство и др. Единственото изискване е историята им да е вдъхновяваща. Примерите с най-интригуващ творчески потенциал ще се превърнат в ТВ клипове на „Верея“. 

Специалисти по семейни отношения (от БАФТ) ще провеждат безплатни практически семинари на теми като: „Какви са различните роли на партньорите в съвременното семейство? Кои събития предизвикват промени и как семейството се приспособява към тях? Как се преодолява рутината? Как общува здравото семейство?“ и др. Техните практически съвети ще се публикуват на semeistvo.vereia.bg още от самото начало.

В-к „Стандарт“, в-к „Марица“, „Дарик радио“, „Програмата“, сп. „Жената днес“, manager.bg, webcafe.bg, mamaninja.bg, eva.bg, obekti.bg и az-jenata.bg и Жюстин Томс са посланици на кампанията.  

Според национално омнибусно проучване от септември 2017 г., за 36% от потребителите „Верея“ е марка, която предлага продукти за цялото семейство, а за 32% - марка, която помага за сплотяване на семействата. 

Новият ТВ клип от кампанията на „За повече здрави семейства“ ще бъде излъчен по bTV още преди празничните дни. 

.