Реклама

bTV е медията с най-голямо доверие сред българските зрители според 52,4% от хората на възраст 18-54 г., участвали в национално представително изследване на агенция "Маркет Линкс"*.

bTV е любимата и най-често гледана телевизия от 40,2% от аудиторията и първи избор на 43,5% от зрителите, докато Nova избират едва около 25% от тях. Според проучването най-голяма разлика между двете телевизии е при активните зрители на възраст 18-49 и в София, където bTV не среща сериозна конкуренция. 53,6% от зрителите избират за свой основен източник на анализи и сериозни коментари сутрешния блок на bTV „Тази сутрин” срещу 35% за Nova в часовия слот.   

bTV печели симпатиите на най-много зрители и по отношение на програмното си съдържание. За силата да бъдат информирани 56,1% от зрителите разчитат първо на bTV Новините в 19.00 часа (срещу 32,8% Nova). Най-интересните и успешни публицистични предавания на телевизионния пазар у нас според зрителския топ три са „Лице в лице”, „120 минути” и „bTV Репортерите”.

Жанровото разнообразие в програмата на bTV и богата палитра от праймтайм предавания също е високо оценена от зрителите, според които в топ 5 на най-високо оценените предавания се нареждат „Гласът на България” с 5,37 точки, „България търси талант” с 5,28 точки и MasterChef с 5,18 точки. Според 77% от зрителите „Гласът на България” е риалити шоуто, което биха проследили отново и в следващите му издания. Сред сериалите, първи в същата категория се нарежда „Столичани в повече”. Следващи сезони на комедийната драма с нетърпение очакват 75% от зрителите.    

анни от национално представително проучване на агенция "Маркет Линкс", проведено сред ТВ зрители на възраст 18-54 г. в периода 28.03 – 03.04.2017 по поръчка на bTV Media Group