Реклама

На 10 март в телевизионният ефир на bTV дебют направи новият социален проект – „Бригада нов дом”. В него Мария Силвестър разказа за семейство Махитци, които въпреки усилията си, живеят на границата на екзистенциалния минимум. С помощта на водещата и на бригада от най-добрите строители, съдбата на Маргарита и нейните деца, както и на още пет семейства ще бъде променена и всички те ще се сдобият с мечтания уютен дом. В четвъртък вечер зрителите видяха началото на приказката за семейство Махитци, а всеки четвъртък ще стават свидетели на динамичната промяна в живота и на останалите герои, за които bTV и „Бригада нов дом” ще разкажат.

38% от аудиторията е проследила първи епизод на „Бригада нов дом” по данни на ГАРБ. Броят на зрителите на bTV във времевия интервал 21.30 – 22.30 ч. е 2,1 пъти по-голям от този на следващата в класацията телевизия, която е привлякла едва 18,2% от аудиторията. Зрителският интерес към социалния проект нараства постепенно след старта му, като пикът на интерес от страна на аудиторията достига 1 122 489 души (около 21:45ч.). Предаването, което пише приказни истории, е фаворитът и на младата аудитория, като резултатите сред зрителите на възраст 18-34 са 1,8 пъти по-високи в сравнение с тези на втората в класацията телевизия.