Реклама

bTV Новините и рубриката за журналистически разследвания bTV Репортерите” са предпочитаният избор на телевизионната аудитория за проследяване на събитията от деня у нас и по света. През месец октомври централната новинарска емисия на bTV привлича 44.3% от аудиторията с над 1 023 000 зрители. Работата на новинарския екип на bTV в деня на кметските избори и специалната програма на медиата на 25 октомври също отчита висока гледаемост и изпреварва драстично „Свободни да избираме - местни избори 2015” на конкурентната Нова. „Местните избори 2015” е предпочетена от над 30% от телевизионата аудитория в деня за избор на кметове. Специалните студия на bTV са проследени активно и от младите зрители на възраст 18-34г. и 18-49г. Нагоре в класацията се изкачват и предаванията „Лице в лице” с Цветанка Ризова и „120 минути” със Светослав Иванов, които са и най-гледаните публицистични предавания.

Най-гледаните програми през октомври традииционно са част от праймтайма на bTV според месечната класация топ 50. С най-голям интерес  телевизионната аудитория е проследила старта на новия сезон на сериала „Завръщане”, а в челото на класацията попада и сериалът „Квартала на богатите” със своите последни епизоди. Сред фаворитите на зрителите попадат най-българското световно риалити - „Фермата” (35.8% аудиторен дял) и любимият сериал на българите – „Столичани в повече” (36% дял), съответно на 5 и 6 позиция. След тях се нареждат предаванията „Шоуто на Слави”, „Комиците” и „Папараци”, както и една част от филмовите заглавия по bTV.

От предаванията на конкурентните медии в класацията топ 50 за октомври попадат двубоите на родните волейболисти по време на Европейското първенство, излъчени по BNT. От предаванията на Nova най-гледано е предаването „VIP BROTHER - 100% напудрен” (18-то място с 22.6% аудиторен дял), следвано от музикалното шоу „Х Фактор” (23-то място с 21.3% аудиторен дял). 

Снимка: bTV

В надпреварата при сутрешните блокове няма промени. „Тази сутрин” на bTV с водещ Антон Хекимян отново е най-предпочитан, като най-голяма процентна разлика в дела между него и блока на NOVA се отчита при младата аудитория - със 173% или 2,7 пъти по-добър резултат в полза на bTV.