Реклама

Всички предавания на bTV са лидери в часовете на излъчванията си в праймтайма между 19 ч. и 24 ч. вчера, 17 септември, сочат данните на официално призната от медийната и рекламна индустрия агенция ГАРБ.

В праймтайма на bTV вчера, 17 септември, сериалът „Север Юг”, приключенското риалити Survivor Камбоджа и Шоуто на Слави са с по-високи резултати от излъчваните срещу тях предавания на Нова ТВ. Делът на зрители на Survivor Камбоджа сред различните телевизионни аудитории е с над 30% повече (за таргет групите All4+, 18-49 и 18-34) от предаванията по същото време на прекия конкурент.

Благодарение на изключителния интерес на зрителите към предавания на bTV резултатите на цялата медийна група bTV Media Group значително превъзхождат резултати на следващата в класацията телевизионна група. Делът на гледаемост на цялата телевизионна аудитория (All 4+) на каналите на bTV Media Group е с 45% по-голям от този на MTG. Сред младата активна аудитория на възраст 18-49 разликата в дела е 32%, а сред младата аудитория на възраст 18-34 разликата е 41%.

Каналите в bTV Media Group са bTV, bTV Action, bTV Cinema, bTV Comedy, bTV Lady и RING.BG.