Реклама

Централният новинарски блок на bTV e най-гледаната емисия в страната. По данни на ГАРБ от началото на 2016 г. до 30 септември журналистите в нюзрума на медията печелят доверието на 43,3% от аудиторията. Разликата в гледаемостта на bTV Новините в 19.00 и централната емисия на втората по резултати – Нова телевизия, е с 1.9 пъти повече (TG All4+).

Вече повече от 16 години bTV Новините дават на зрителите най-важното - силата да бъдат информирани. Това вдъхновява и новата комуникационна кампания на редакцията с най-висока степен на доверие в България*. 

Под мотото „Силата да бъдеш информиран” кампанията затвърждава ангажимента, който bTV Новините имат пред обществото. Да казват истината, когато други мълчат. Да помагат там, където са в нужда. Да разобличават нередности, да предизвикват силен обществен отзвук и да водят до реална промяна. 

„В нашата редакция работят най-опитните журналисти в българския национален ефир. С труда, таланта и активните си позиции колегите дават в ръцете на зрителите силата да променят света около себе си. Ще продължим да работим по този начин, защото вярваме, че това е нашата мисия”, каза Венелин Петков, директор „Новини, актуални предавания и спорт” в bTV Media Group. 

bTV Новините продължават да се развиват, постигайки синергия между телевизия, интернет и социални медии. Стремежът на редакцията е да дава на хората силата да бъдат информирани за всичко актуално от България и света – бързо и лесно, навсякъде и по всяко време. Сериозният ръст и високите резултати, които бележат новинарският сайт btvnovinite.bg, новото мобилно приложение и Facebook страницата на bTV Новините, са поредното доказателство за непрекъснатото увеличаване на лоялната им аудитория. 

* Две социологически проучвания потвърждават високата степен на доверие и водещата позиция на bTV Новините. Според национално представително проучване на независимата агенция „Маркет Линкс”¹, проведено през август 2016 г., bTV е предпочитаният телевизионен източник на информация за над 2 милиона и 850 хиляди души от пълнолетното население в България. 46,4% от участниците в проучването на възраст над 18 години посочват на първо място bTV. За сравнение, Нова телевизия се нарежда на второ място в класацията с 27%, като разликата спрямо bTV е 19,4 пункта. 

Централните новини на bTV са първи източник на информация за събитията от страната за 49% от аудиторията и според проведено през пролетта на 2016 г. проучване на агенцията за социологически проучвания GfK България². Резултатите от проучването потвърждават челните позиции на bTV и в категориите най-гледан канал в България (38%), любим телевизионен канал (34%) и най-висока спонтанна разпознаваемост на марката (44%).

¹ Национално представително изследване на агенция „Маркет Линкс”, проведено сред 1000 респондента (18+) през август 2016.

² Национално представително проучване за градско и селско население сред ТВ зрители на възраст 18-54 г., проведено от GFK сред 1200 респонденти в периода март-април 2016 г. по поръчка на bTV Media Group.