Реклама

Програмата на bTV през месец септември е била предпочитаният избор на телевизионната аудитория според ГАРБ. Среднодневният дял на медията е близо два пъти по-висок сред общата телевизионна аудитория в сравнение с този на Нова. bTV постига отлични резултати и сред млади зрители на възраст 18-34, както и сред основния таргет 18-49, където аудиторният дял за септември 2014 е най-високият за последните 6 месеца. Покачване в среднодневния аудиторен дял bTV бележи и в сравнение с месец септември 2013г. Увеличаването, което медията регистрира е с 3,5 пункта при All4+, с 3 пункта при 18/34г. и 1,3 пункта при 18-49г. За сравнение през месец септември 2014г. Нова е понижила среднодневния си аудиторен дял с 1,1 пункта при аудитория 18/34 в сравнение с месец септември 2013г.

През септември в ефира на bTV се завърнаха много предавания, включително и два от най-обичаните и гледани телевизионни формата – трети сезон на "Гласът на България" и пети сезон на най-горещото риалити "Survivor: Камбоджа". Музикалното риалити се завърна в ефира на bTV като най-гледаната телевизионна програма за септември в таргет групите All4+ и 18-49г., докато приключенското риалити е избор №1 на младата аудитория на възраст 18-34г.  

Сред най-предпочетените програми на bTV в месечната класация топ 50 влизат дебютното предаване "Папараци", новият сезон на социалния проект "Предай нататък", "Шоуто на Слави" и "Комиците", които са с нов ден и час на излъчване. bTV Новините по традиция са в челните позиции, заедно с поредицата "bTV Репортерите", а "120 минути" и "Лице в лице" постепенно се изкачват нагоре в класацията. Сред първите 15 най-гледани програми влиза и двубоят от УЕФА Шампионска лига между Реал Мадрид и Лудогорец, излъчен по bTV Action.



В съревнованието между новините на различните телевизии bTV Новините в 19:00 часа убедително запазват водещата си позиция и тенденция за привличане над 2 пъти повече зрители при всички таргет групи в сравнение с централната емисия на втория по гледаемост канал. Сутрешният блок на bTV "Тази сутрин" пък е 2,4 пъти по-гледан от младите зрители на възраст 18-34 и отчита 139% по-висок аудиторен дял в таргет групата 18-34г. в сравнение със сутрешния блок на Нова.