Реклама

Вчера, след зрелищната кулинарна надпревара, Виктор Ангелов, Андре Токев и Петър Михалчев излъчиха новия MasterChef на България – Севда Димитрова. 39-годишната бургазлийка грабна титлата и голямата награда от 100 000 лева, след като впечатли журито не само със сензационни вкусове, но и със смелостта да превъзмогне себе си. След повече от 23 години вегетарианство, фотографката опита за първи път месни продукти, за да докаже, че притежава всички качества на професионален готвач. Севда се превърна в истински феномен, като преодоля всички предизвикателства, въпреки неизгодната позиция да готви риба и свинско, без да знае вкуса им. Така тя стана първата вегетарианка в света, спечелила титлата MasterChef.     

Снимка: bTV

Близо 1 170 000 души гледаха последния епизод на MasterChef България по данни на ГАРБ. Пикът на зрителски интерес е в самия край на предаването, когато изборът на Севда за победител е бил проследен от близо 57% от телевизионната аудитория или 1 328 000 души. Броят на зрителите на bTV във времевия интервал 21.30 – 22.35 ч е над 3 пъти по-голям от този на Нова. Предаването, което промени представите за любителско готвене из основи, е фаворитът и на младата аудитория, като резултатите сред зрителите на възраст 18-49 г. са два пъти по-високи. 50,8 % от женската аудитория на възраст 25-54 години (или 2,5 пъти повече)  е предпочела категорично да проследи епичната битка между Севда Йорданова и Евгени Йорданов за титлата MasterChef. Финалът на втория сезон на кулинарното шоу регистрира и по-висока гледаемост в сравнение с финала на сезон 1 с близо 130 000 души. Най-чувствително е увеличението на аудиторията при жените на възраст 25-54, където покачването на аудиторията е 20%.