Реклама

Програмата на bTV през месец ноември е била предпочитаният избор на телевизионната аудитория. Среднодневният дял на медиата е 1,6 пъти по-висок сред общата телевизионна аудитория и при зрителите на възраст 18-34 в сравнение с този на Нова, сочат данните на ГАРБ. Покачване в среднодневния аудиторен дял bTV бележи и в сравнение с месец ноември 2013г. Увеличаването, което медията регистрира, е с 2,1 пункта (All4+).

Най-гледаната програма през месец ноември е срещата между Кличко и Пулев, излъчена по Нова телевизия. В челната петица по традиция влизат bTV Новините, както и сериалът "Север - юг". Сред най-гледаните развлекателни програми се нареждат живите концерти в "Гласът на България", "Survivor: Камбоджа", "Комиците" и "Папараци", а тези на прекия конкурент попадат в месечната класация чак след 25-а позиция.

Все така най-гледаното публицистично предаване със стабилно място в топ 50 остава "Лице в лице" с Цветанка Ризова, а "120 минути" със Светослав Иванов се изкачва с няколко места. В месечната класация влизат още прякото излъчване на "Детската Евровизия 2014", в което откритията на "Седем осми" Крисия, Хасан и Ибрахим донесоха поредния повод за гордост на България, както и двубоят Лудогорец – Ливърпул, излъчен по bTV Action.

В съревнованието между новините на различните телевизии bTV Новините в 19.00 часа убедително запазват водещата си позиция и тенденция за привличане на близо 2 пъти повече зрители при всички таргет групи в сравнение с централната емисия на втория по гледаемост канал. Сутрешният блок на bTV "Тази сутрин" покачва двойно броя на младите зрители на възраст 18-34 и отчита 2 пъти по-висок аудиторен дял в тази група, в сравнение със сутрешния блок на Нова.