Реклама

Стартът на най-позитивното и емоционално телевизионно събитие това лято - „Детската Евровизия 2015 - национална селекция” - закова близо 1 милион  зрители, почти двойно повече спрямо конкурентната програма,  на 17 август, от 21:00 часа по bTV. Изпълненията на талантливите деца, които се състезават, за да представляват България на престижния европейски конкурс, събраха над 40% (със 71% повече спрямо Big Brother) от всички хора пред телевизионния екран между 21.00 и 22.30 часа.

Снимка: bTV

Зрителите на възраст 18-49 г. също категорично предпочетоха „Детската Евровизия 2015 – националната селекция” и вълнуващите изпълнения на първите 16 деца от кастинга. Близо 40% от активната аудитория, с 33% повече от прекия конкурент, предпочетоха музикалното събитие в ефира на bTV.

Същата тенденция отчитат данните на ГАРБ в часовия пояс от 20:00 до 21:00 часа, когато bTV излъчи поредния епизод от „Кварталът на богатите”. Близо 39% от всички зрители са избрали програмата на bTV, в сравнение с едва 23,8%, предпочели старта на най-активно рекламираната програма на втората в класацията медия.

 

Снимка: bTV