Реклама

След успешния старт на пролетния сезон на bTV през март, месец април показва категорично затвърждаване на зрителските нагласи и предпочитания към основните праймтайм проекти на телевизията. Новите сезони на впечатляващите, динамични и доказани формати - MasterChef, „Гласът на България”, „Столичани в повече”, „Комиците и приятели”, „Бригада Нов дом” и „Смени жената” продължават да бъдат най-гледаните предавания в телевизионния ефир на България. Фаворит на аудиторията е музикалното риалити с Поли Генова, Графа, Иван Лечев и Камелия, а житейските истории и позитивни послания в „Смени жената” и „Бригада Нов дом”, както и кулинарната надпревара пред погледите на chef Токев, chef Михалчев и chef Ангелов ги изстрелват в челната петица на любими предавания на активното население в страната. 

Най-много от най-гледаните програми през април – 48, са част от праймтайма на bTV, според месечната класация топ 50. Наред с най-успешните праймтайм проекти в класацията влизат bTV Новините”, „Лице в лице”, „120 минути”, „Карбовски: Втори план”, „Тази сутрин”, сериалите „Твоят мой живот” и „Опасни улици, както и филмовите заглавия от програмата на медията, станали част и от празничната програма на bTV – „Такси в Ню Йорк”, „Ледена епоха: Търсенето на яйцето”, „Животът на Пи”, „Двойна игра”, „Добре дошли в джунглата” и други. 

Професионализмът на журналистите в „Новини, актуални предавания и спорт” в отразяването на най-горещите теми от деня донесоха на екипа на bTV Новините традиционно най-високото признание на зрителите. Близо 47% от всички зрители са се информирали основно от bTV Новините в 19:00 часа през месец април. „Тази сутрин” запазва лидерството си сред сутрешните блокове и покачва преднината си на 148% при активните зрители (18-49). 

bTV продължава да е най-гледаният канал с близо 38% аудиторен дял, следван от Nova с 16%. Тематичните канали на bTV Media Group също могат да се похвалят с ръст в аудиторния си дял, като разликата в дела между тематичните канали на bTV Media Group и на Nova Broadcasting Group е 159% при най-трудно достъпната зрителска група - 18-34. bTV Cinema и bTV Comedy са основните движещи сили зад това увеличение, като първият отчита 91% увеличение на пазарния си дял спрямо април миналата година, а при вторият канал увеличението на годишна база е 57%.