Реклама

Последният месец на 2016 г. за пореден път доказа, че програмното съдържание на bTV е предпочетено от най-голям брой телевизионни зрители в България. Наред с многобройните награди за журналистите на bTV, медията получи и признанието на аудиторията, която избра да изпрати 2016 г. с любими лица и емблематични проекти, включени в специалната й празнична програма. През декември bTV увеличава с нови 1.8 пункта преднината си пред Nova, чийто аудиторен дял през последния месец на 2016 г. пада под 20% във всички изследвани таргет групи. Така преднината пред прекия конкурент се увеличава почти двойно.

За силата да бъдат информирани, зрителите в България са разчитали основно на високия професионализъм на журналистите от „Новини, актуални предавания и спорт” на bTV. bTV Новините в 19 часа са получили отлична оценка от средно 1 016 00 души, които всяка вечер са следили събитията у нас и по света чрез ефира на медиата. Това е и най-гледаната новинарска емисия в топ 50, заемайки място в челната тройка (All 4+ и 18-49).

Поредицата bTV Репортерите и годишният обзор на събитията, направен от Гена Трайкова и Венелин Петков на 31 декември – 2016: Равносметката – също заемат челни места в месечната класация. В първата десетка влизат още извънредната емисия на bTV Новините в деня на трагедията в Хитрино и предаването на Светослав Иванов „120 минути”, а веднага след тях се нареждат „Карбовски: Втори план” и „Лице в лице” с Цветанка Ризова.

За пореден месец „Тази сутрин” е отличникът при сутрешните блокове със среден дял от 46.1% (А4+) и повече от двойна преднина пред „Здравей, България” на Nova. При младите зрители лидерството на сутрешния блок на bTV е още по-категорично с почти тройна разлика в аудиторния дял.

Най-гледаното риалити предаване е вторият сезон на „Фермата”, чийто финал прикова пред екраните над 1 200 000 зрители на 19 декември вечерта, когато 47.1% от аудиторията проследи обратите в ефира на bTV. През декември сред най-гледаните предавания са сериалите „Твоят мой живот” и „Страсти в Тоскана”, „Комиците и приятели”, „Папараци” и техните празнични издания, специалните епизоди на предаването за щафетна кулинария „Мама готви по-добре” и „Ловци на храна” с шеф Андре Токев, както и голяма част от филмовите заглавия в програмата на медиата. Сред тях са „Сам вкъщи 3”, „Купихме си зоопарк”, „Деца на килограм 2” и други. Най-гледаното спортно събитие е двубоят от UEFA Шампионска лига ПСЖ - Лудогорец, излъчени по bTV Action.

В последния месец от годината тематичните канали на bTV Media Group също могат да се похвалят с ръст в аудиторния си дял. За втори пореден месец разликата в дела между тематичните канали на bTV и Nova е над 100% при младите зрители. В сравнение с декември 2015 г. разликата между каналите на двете групи през декември 2016 г. е скочила от 6% на 20%.

 

Тагове: btv рейтинги