Реклама

Мнозина никога не са чували за Франко Нориега, но младият перуанец определено е едно от лицата, които най-често се появяват в рекламите на големите модни компании. А от шести юни нюйоркчани имат възможност и да тестват готварските умения на Франко, определян за един от най-сексапилните готвачи в света. Той отвори свой ресторант в Ню Йорк. Ето как Франко стига от модния подиум до модата.

Роден е в Перу, където семейството му има два ресторанта. Франко се записва в колеж, където изучава маркетинг и реклама. Докато учи, участва в летен уъркшоп по актьорско майсторство и разбира, че иска да покори телевизионния екран. Споделя с баща си мечтата си да учи в Ню Йорк и да бъде актьор. Записва се в школа по актьорско майсторство, но... съдбата има други планове за него. Негов приятел го запознава с известния перуански фотограф Марио Тестино през 2008 година. Тестино решава да направи пробни снимки на Франко, а "Долче и Габана" веднага се спират на младия мъж за новата си рекламна кампания. Следват още предложения и работа с различни модни къщи. Франко обаче решава, че е достигнал върха на кариерата си в модата и телевизионните реклами. Той се записва във "Fashion Institute Of Technology" и завършва успешно обучението си, след което става най-младият творчески директор в "Macy's". На 23 години Франко е решен да постигне мечтите си.

Въпреки че е в превъзходна физическа форма, Франко обича да си похапва. Често се навъртал в кухнята на ресторантите на семейството си. "Перуанската кухня е уникална", споделя Франко. След като решава да се захване с готвене и да открие свой ресторант в Ню Йорк, младият мъж се записва в "International Culinary Center". "Никога не сервирам нещо, което аз самият не бих ял", признава Франко. И докато ресторантът му се радва на успех, той не мисли да загърби изцяло и модата. "Ресторантьорството изисква много време и в момента съм му отдал цялото си внимание. Но съм сигурен, че всяко нещо става с времето си", казва Франко.