на живо

Ясни са късметлиите от благотворителната томбола за фен артикули на Ливърпул и Лудогорец

Инициативата е на Посолството на Великобритания в България и УНИЦЕФ с медийната подкрепа на bTV

Благотворителната томбола, организирана от Посолството на Великобритания в България с подкрепата на УНИЦЕФ, в която се включиха футболните отбори Ливърпул и Лудогорец, зарадва петима почитатели на футбола с уникални награди и тепърва ще подпомага най-уязвимите деца на България със събраните средства.

Двата отбора, които ще се изправят един срещу друг тази вечер в груповата фаза на УЕФА Шампионска лига, дариха по една футболна топка и фланелка с автографи на водещите си играчи, а Ливърпул подари и плейстейшън игра FIFA 2015 от лимитирана серия.

Всеки можеше да се включи в томболата за фен артикулите, изпращайки sms с инициали UK (за артикулите от Ливърпул) или BG (за артикулите от Лудогорец) на номер 1021. Събраните средства са предназначени за кампаниите на УНИЦЕФ в подкрепа на най-нуждаещите се деца в България. Томболата бе осъществена тази сутрин – 26 ноември, със съдействието на Тераком, и късметлиите са:

-    Венета Станева - Tопка Лудогорец (BG)
-    Йонко Динев - Тениска  Лудогорец (BG)
-    Никола Косев - Топка  Ливърпул (UK)
-    Георги Георгиев - Тениска  Ливърпул (UK)
-    Лъчезар Арсов - Видеоигра Ливърпул (UK)

Представители на Посолството на Великобритания в България ще се свържат с победителите с информация за наградите!

bTV е медиен партньор на благотворителния търг, който цели да изпрати послание за важността на ранното детско развитие. Всяко дете – независимо от пол, етническа принадлежност или увреждания – заслужава най-добрия старт в живота. Само по този начин децата могат да развият пълния си потенциал – да постигнат по-добри резултати в училище и да имат равни шансове да се превърнат в здрави и продуктивни членове на обществото, след като пораснат.

През месец ноември 2014 г. bTV и УНИЦЕФ България стартираха съвместна социална кампания, целяща да повиши осведомеността на обществото относно проблемите с насилие над деца, последствията от него и начините да бъде осигурена адекватна подкрепа и грижа за пострадалите. Освен мащабна информационна и застъпническа кампания, кулминацията на инициативата ще бъде благотворителен телевизионен формат, който ще се състои през януари 2015 г. Набраните от него средства ще отидат за подкрепа на жертвите на насилие, както и за изграждането на комплексни услуги, чрез които да им се помогне за преодоляване на травмите и реинтеграция.