Реклама

2017 г. започва с изключително добри резултати за bTV Media Group. Успешната, в програмно и рейтингово отношение, 2016 г. приключи с почти двойна преднина на bTV пред прекия конкурент по отношение на зрителската аудитория. В първия месец на новата година двойната разлика между конкурентните bTV и Нова вече е факт – 36% от телевизионната аудитория е настроила приемниците си на bTV срещу 18% за Нова. Тематичните канали на bTV Media Group също могат да се похвалят с ръст в аудиторния си дял. За трети пореден месец разликата в дела между тематичните канали на bTV Media Group и на MTG е над 100% при младите зрители, като вече достига до 132%. 

Най-гледаните програми през януари са част от праймтайма на bTV според месечната класация топ 50. Сред тях попадат редица хитови филмови заглавия, част от които бяха включени в специалната празнична програма на bTV в началото на годината – българският „11А”, който е и най-гледаното телевизионно съдържание от младите и активните зрители, трилогията Тутанкамон”, класиката „Троя”, „Най-екзотичният хотел Мариголд”, „Беднякът милионер” и други. Сред фаворитите на зрителите са още сериалите „Твоят мой живот” и „Страсти в Тоскана”, както и новите епизоди на риалити сериалa - „Истински истории”. 

За силата да бъдат информирани и през 2017 г. зрителите в България разчитат основно на високия професионализъм на журналистите от „Новини, актуални предавания и спорт” на bTV. bTV Новините в 19 часа са получили доверието на средно 1 172 000 души, които всяка вечер са следили събитията у нас и по света чрез ефира на медията. Според данните на ГАРБ, bTV Новините са изборът на 45,4% от зрителите, което е два пъти повече от зрителите, гледали централните новини на Нова през януари.  

Силните журналистически разследвания, представени в поредицата bTV Репортерите, са привлекли средно 1 110 000 зрители и се нареждат на трето място в топ 50 за месеца. В първите петнайсет влизат още уикендовите „120 минути” със Светослав Иванов и „Карбовски: Втори план”, както и делничното „Лице в лице” с Цветанка Ризова. Встъпването в длъжност на „Петия президент” на 22 януари е проследено от най-много зрители чрез ефира на bTV.

За пореден месец  „Тази сутрин” е отличникът при сутрешните блокове със среден дял от 47.3% (А4+) и повече от двойна преднина пред „Здравей, България” на Nova.