Реклама

bTV продължава да е най-гледаната телевизия сред българските зрители. Данните на ГАРБ сочат, че през юни 2015 г. средният аудиторен дял на bTV се повишава при всички таргет групи в сравнение с юни 2014 г. Най-изразителната разлика е при младите зрители между 18 и 34 години, при които се отчита покачване с 30% (или 34,5% аудиторен дял).

Разликата между bTV и следващата по гледаемост телевизия в България се увеличава през месец юни 2015 г., като най-силно изразена тя е отново при младите на възраст 18-34 и в групата All 4+, където bTV има 80% по-висок аудиторен дял.  

Финалът на първия сезон на превърналото се в хит кулинарното шоу „MasterChef” е най-гледаното предаване в класацията топ 50 за юни. В челната десятка на най-гледаните програми влизат само предавания, филми и сериали на bTV. Сред тях са новият български сериал „Връзки”, сериалът „С Русия в сърцето”, риалити сериалът „Истински истории”, централната емисия на bTV Новините и филмът, посветен на 15-ия рожден ден на медиата – „15 години bTV”.

В първата половина на класацията за юни са още публицистичното предаване „120 минути”, финалът на УЕФА Шампионска лига между Ювентус и Барселона, излъчен по bTV Action, комедийното шоу „Комиците”, предаването „Папараци” и други.

Сутрешният блок на bTV отново е най-предпочитаният от телевизионната аудитория. Разликата между „Тази сутрин” и сутрешния блок на втората по гледаемост телевизия е най-голяма в групата 18-34 - 110%. Централната новинарска емисия на bTV продължава да бъде най-търсеният източник на информация за актуалните събития от деня, като отново при младите зрители на възраст 18-34г. разликата с централната емисия новини на втората по гледаемост телевизия е 121%.

За повече информация, можя, вижте прикачения файл.

ПОСЛЕДНИ

Реклама