.
Вход / Регистрация
Многообразието в пролетния телевизионен сезон на bTV Media Group спечели зрителите и срази конкуренцията през март
  • 03:50 Домашен арест
    04:50 Търси се...
    05:30 Лице в лице
    06:00 Костенурките нинджа
    07:00 Кое е това момиче
    08:00 Тази събота и Тази неделя
    11:00 Търси се...
    12:00 bTV Новините
    12:30 Домашен арест
    13:00 Амелия
    14:30 Аламинут: Добре дошли в България
    15:00 Седем часа разлика
    16:00 Космос
    17:00 120 минути
    17:50 Спорт ТОТО
    18:00 120 минути
    19:00 bTV Новините
    19:30 bTV Репортерите
    20:00 Гласът на България
    21:30 Папараци
  • 04:00 Майк и Моли
    05:00 Слънчева Филаделфия
    06:00 Слънчева Филаделфия
    07:00 Барът
    08:00 Не вярвай на кучката от апартамент 23
    09:00 Майк и Моли
    10:00 Феята на зъбките
    12:00 Новите съседи
    15:00 Моето семейство
    17:30 Кухня
    18:30 Столичани в повече
    19:30 Майк и Моли
    20:30 Нощ в музея: Тайната на гробницата
    22:30 Слънчева Филаделфия
  • 03:45 Ризоли и Айлс: Криминални досиета
    06:00 Като на кино
    07:15 Приятели с деца
    09:30 Ледена епоха 4: Континентален дрейф
    11:00 Пърси Джаксън и Боговете на Олимп: Морето на чудовищата
    13:30 Транс
    15:45 Денят на независимостта
    18:45 Златна възможност
    21:00 Sucker Punch: Измислен свят
  • 04:00 С мръсна газ
    06:00 Легендата за Кора
    08:00 Извън играта
    11:00 Пета предавка
    11:30 Зодиак: знаци на апокалипсиса
    13:15 Първият удар на Джеки Чан
    15:00 Супергърл
    17:00 Дивата муха
    17:30 Мисия Моят Дом
    18:00 Пета предавка
    19:00 Гневът на титаните
    21:00 bTV Новините – централна емисия
    21:45 bTV Репортерите
    22:00 Първородно
  • 03:40 Бог да ни е на помощ
    06:00 Бог да ни е на помощ
    07:30 Светлината на моя живот
    10:00 Тайните на времето
    12:00 Не ме оставяй
    15:00 ТВ Пазар
    16:00 MasterChef
    17:30 Бригада нов дом
    18:30 Бог да ни е на помощ
    20:00 COOL...T
    21:00 С Русия в сърцето
    22:30 Камелот
  • 03:20 Италия, Серия А: Интер - Наполи
    05:00 Дивата муха
    06:00 Дивата муха
    08:00 Мобил 1
    08:30 Канадска борба, Белоградчик
    09:30 Италия, Серия А: Торино - Сампдория
    11:30 Италия, Серия А: Аталанта - Ювентус
    13:30 ПРЯКО: Италия, Серия А: Рома - Лацио
    15:30 УЕФА Лига Европа- магазинно предаване
    16:00 ПРЯКО: Италия, Серия А: Кротоне - Милан
    18:00 Екстремни спортове
    19:00 Жилет световен спорт
    19:30 Мобил 1
    20:00 Спортът от първо лице
    20:30 УЕФА Шампионска лига - магазинно предаване
    21:00 УЕФА Лига Европа- магазинно предаване
    21:45 ПРЯКО: Италия, Серия А: Интер - Наполи
  • 04:10 Истински истории
    05:00 Кухнята на Звездев
    05:10 Папараци
    06:30 Мармалад
    08:00 Тази събота и Тази неделя
    11:00 Търси се...
    12:00 bTV Новините
    12:30 Стъклен дом
    14:20 Столичани в повече
    16:00 Комиците и приятели
    17:00 120 минути
    19:00 bTV Новините
    19:30 bTV Репортерите
    20:00 Стъклен дом
    21:40 Истински истории
    22:30 Папараци
    23:20 bTV Новините
Гласувай
  • :(
  • :|
  • :)

Пролетният сезон на bTV стартира със специален бленд от впечатляващи и доказани формати - MasterChef, „Гласът на България”, „Столичани в повече”, „Комиците и приятели”, „Бригада Нов дом” и „Смени жената”. Всички те се радват на огромна и лоялна аудитория, която успяха да зарадват със своя различен облик, концепция и динамика.

Новостите в праймтайм проектите, съчетани с нов подход в програмирането, както и професионализмът на журналистите в „Новини, актуални предавания и спорт” в отразяването на избори, донесоха на bTV поредното зрителско признание. Резултатите на телевизията през месец март доказват, че bTV е безспорният избор на аудиторията, привличайки по-голям брой зрители за сметка на втората по гледаемост медия. Разликата в среднодневния аудиторен дял на bTV и Nova през третия месец от годината продължава да нараства и достига до 145% (при 120% през февруари 2017г., A4+). При младите зрители на възраст 18-34 bTV отчита 120% по-голям аудиторен дял от прекия конкурент, а в групата 18-49 разликата е 115% в полза на bTV.

Най-много от най-гледаните програми през март са част от праймтайма на bTV според месечната класация топ 50. На първо място и безспорен победител при всички групи зрители е „Гласът на България”. Веднага след него в категорията риалити предавания се нареждат „Бригада Нов дом”, „Смени жената” и „MasteChef”. При аудитория А4+ първите 36 места в класацията са за продукции, излъчени по bTV. Сред тях са „bTV Новините”, „Лице в лице”, „120 минути”, „Карбовски: Втори план”, сериалите „Твоят мой живот”, „Столичани в повече”, „Комиците и приятели”, както и филмовите заглавия от програмата на медиата.

Високият професионализъм на журналистите в bTV Новините е най-високо оценен от зрителите както спрямо новинарските емиси, така и спрямо съдържанието, създадено от тях за парламентарните избори у нас. Над 1 130 000 души или почти половината от всички телевизионни зрители (48%, А4+) през месец март са се информирали основно от bTV Новините в 19.00 часа. „Тази сутрин” запазва лидерството си сред сутрешните блокове и покачва преднината си на 138% при активните зрители.

Специалното програмно съдържание, създадено за Парламентарните избори през март също е високо оценено от зрителите на bTV. Срещите на Антон Хекимян с лидерите на двете водещи политически партии, излъчени на 23 и 24 март са в топ 3 на най-гледаните предавания. Студиото на bTV в денят на изборите у нас – Парламент 44 – намира място в първите 17 позиции, а срещата на Жени Марчева със служебния премиер на България Огнян Герджиков дни след вота е на 15 позиция.

Тематичните канали на bTV Media Group също могат да се похвалят с ръст в аудиторния си дял, като разликата в дела между тематичните канали на bTV Media Group и на Nova Broadcasting Group е 138% при най-трудно достъпната зрителска група - 18-34. В същия период миналата година разликата е била 102%. Най-голямо нарастване на аудиторията отбелязват bTV Comedy и bTV Cinema. Комедийният канал отчита 44% увеличение на пазарния си дял спрямо март миналата година при младите зрители (18-34), а при филмовия канал увеличението на годишна база е над 30% и при трите разглеждани демографски групи.

 

Специално