Jaguar F-Type е кинозвезда

Студиото на Ридли Скот засне кратък филм, за да постави в истински правдив контекст емоцията от шофирането на новия ултраспортен модел на британците

Реклама

 

В края на май състоятелната част на Европа ще получи дългоочаквана възможност – да поръча и получи доставен най-новият спортен Jaguar. В тази връзка е и започналата рекламна кампания на компанията-производител, като черешката върху тортата е кратък филм - „Desire“. Той е продуциран от Ridley Scott Associates, а в него участва носителят на „Златен глобус“ Деймиън Луис (известен с ролята си бивш американски военнопленник в Ирак в сериала Homeland). Заедно с филма е продуцирана и песен в изпълнение на Lana del Rey – а името на песента е недвусмисленото „Burning Desire“. Във филма участват още многообещаващата Шанин Сосамон и Жорди Мола в ролята на архизлодея.

Формата на кинодраматизация за нов модел автомобили беше успешно въведена преди повече от 10 години от BMW, а в полседствие и Audi наеха Вим Вендерс, за да разкажат нещо повече за новото им тогава A3.
Премиерата на „Desire“ беше през този уикенд на фестивала Sundance London Film&Festival.