Реклама

Carvana е американска компания, която продава коли онлайн. Процесът по одобряването на клиента за лизинг, избирането на застрахователна компания и други формалности около подписването на договора отнема само двайсетина минути. Накрая клиентът трябва само да избере: да вземе лично автомобила или да му го доставят.

Повечето клиенти на Carvana избират да вземат лично колата си, затова в компанията решили да разнообразят и освежат този вълнуващ момент.

„Когато клиентът получава лично колата си, ние спестяваме пари за доставка, затова решихме да инвестираме тези средства в осигуряването на незабравимо изживяване” – споделят от Carvana. Резултатът е пететажна вендинг машина за коли в покрайнините на Нешвил, щата Тенеси. Подобна „машина” направи и Volkswagen в Германия, като разликата е, че американската наистина се задейства с голяма, ритуална монета.

След като колата бъде свалена от роботизираната система, клиентът може да направи тест драйв и да се откаже от покупката, ако нещо не му хареса. Нещо повече – Carvana предлага 7-дневен период, в който приема обратно закупения автомобил „без въпроси”.

Малката заета площ и минималният персонал на вендинг машината позволяват на Carvana да продават колите с до 2000 долара по-евтино от повечето конкуренти. Затова за тях не е проблем да добавят още един коз – предлагат на клиенти, живеещи по-надалеч, 200-доларов ваучер за пътуване със самолет, както и транспорт от летището.

Вижте видеото, което завършва закачливо с думите: „Да, това наистина е вендинг машина. И няма как да я разтръскате, за да си вземете нещо безплатно”.